3000GT:n kauko-ohjaus...

Elina75

Member
Liittynyt
7 Maaliskuu 2006
ei sentään itse auton ohjaus vaan mikä tuo "keyless entry" nyt onkaan suomeksi, eli ovien lukituksen kauko-ohjaus jne, mikä tänä päivänä noin kaikissa uusissa autoissa, ja tonnareissakin uudemmissa vuosikerroissa. Niin niistä hieman kysymystä ja galluppia. Omassa 93 euromallisessa ei ole tuota vakiona, mites muilla euro mallien omistajilla, ja vuosimalli? Mitä noita nähnyt niin muistaakseni lähes kaikissa us mallisissa on 93 ja eteenpäin ollut kauko-ohjaus, mutta ainakin pari muutakin euromallista tiedän missä ei ole.

Tarkoitus olisi tuohonkin laittaa, niin ikävä jäätyvien lukkojen kanssa taistella kun pyörii nollan tuntumassa kelit, ja jos kellään kokemusta jälkiasennetusta systeemistä niin laittakaapa tietoa. Lähinnä johdotukset tässä vaihessa kysymysmerkki että kuinka helppoa versioon missä ei vakio ohjausboxia, on lisätä jokin aftermarket boxi. Ja samalla kunnon häly, jonkin ihmeboxin saksanpoika tuohon aikoinaan laittanut, mutta saisi kaikki samaan systeemiin, häly ja kauko-ohjaus (ovet, ikkunat, startti/sammutus, jne).

:driver
 
Vs: 3000GT:n kauko-ohjaus...

mulla on epäilys että tonnarissa käytetään samaa keskuslukon relettä kuin esim. galantissa(oliko nyt 8napanen vai 7),

molemmilta ovien lukoita tulee 4johtoa ja rele on maadoitus ohjattu, hälytin kytketään rinnakkain
niihin johtoihin(releen päähän). näin ainakin kytkin oman Cobran hälyn galanttiin.

sähkölasien ohjaus on varmasti hälytin kohtainen mutta uskoisin yleisesti että
kytketään suoraan rinnan moottoreiden kanssa.

peräkontin avausta varten pitää lisäillä siihen tarkoitettu solenoidi joka kytketään sitten hälyn lisäkanavaan...

nämä tiedot mitä mulla on perustuu 6v vanhaan Cobran hälyy... varmaan on sydeemit muuttuneet... mutta
kaippa periaate sama.
 
Takaisin
Ylös Bottom