33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

korbimotors

Manuaali 3.0 V6 24valve -95 pätkä
Liittynyt
20 Elokuu 2008
Sijainti
Salla
Mulla on tuommoinen rengaslappuki mitsulta aikanaan tilattu jossa luki jotain pohjois amerikassa on käytetty verrokki renkain 31x10.5x15 jne....
Mikä olis Sallasta katsottuna lähin katsastus asema täälä lapissa missä sais laitettua otteeseen nuo 33x12.5x15 rattaat.
Onko esim. roissa kukaan saanut laitettua otteeseen nuita renkaita?
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Jos sulla on se maahantuojan todistus niin kaikki asemat sen muutoskatsastaa...
Ei ainakaan mulla ollu mitään onkelmaa sen kanssa.. Ihan A-katsastuksella kävin...
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Onko se lappu henkilökohtainen vai voisiko sen saada esim sähköpostiin jos jollakin semmoinen löytyy?
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Tässä kerran kyselin tuosta lähimmästä katsastus pisteestä että saako leimattua tämmösellä vemic:n lapulla niin tuumas, että EI SAA. Se lappu koskee pohjois-ameriikan malleja ja jotain sellaista se tupisi..
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Joo-o... :D

Kannattais sen mennä kouluun tai opetella lukee...
Tai vaikka ammatin vaihtoakin vois suunnitella...

Miksi ihmeessä sitten mulle sanottiin että sinne on ollut samat säädökset että ne käy tänne lipposslovakiaankin...

Laitakko RipeH mulle maili osoittees y.vllä
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Yv lähti, tulikohan perille asti.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Rovaniemellä on siinä Polar renkaan viereisessä konttorissa se lappu mapitettu ja katastaa ainaki sulle ne otteeseen.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Janne sanoi
Rovaniemellä on siinä Polar renkaan viereisessä konttorissa se lappu mapitettu ja katastaa ainaki sulle ne otteeseen.
Kiitoset Jannelle tästä tiedosta :) Ja mukavan lähellekki sattui paikka mistä hakea otteeseen merkintä.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Käykö kyseinen rengaslappu gen2 V2x (lyhyt) naperoon. Jos käy niin olisin myös kiinnostunut kyseisestä paperista.
harrikaljunen at netti.fi.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Panda sanoi
Käykö kyseinen rengaslappu gen2 V2x (lyhyt) naperoon. Jos käy niin olisin myös kiinnostunut kyseisestä paperista.
harrikaljunen at netti.fi.

käy se ja se on juurikin pätkä gen2 pajeroon se lappu. Laitan tulemaan sulle sen nyt sähköpostiin.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Panda sanoi
Käykö kyseinen rengaslappu gen2 V2x (lyhyt) naperoon. Jos käy niin olisin myös kiinnostunut kyseisestä paperista.
harrikaljunen at netti.fi.

sielä pitäis olla sähköpostissasi nyt se dokumentti
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Kiitos, dokkari on tullut perille. Pajerossa on kohta katsastus edessä niin muutoskatsastetaan renkaat samalla.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Miten teille muutoskatsastus on mennyt? Yritin tänään Kokkolassa katsastaa 285/75-16" renkailla ja ei mennyt läpi. Siis tarvitsen jostain saada se "maaginen" paperi ja yrittää uudelleen. Voisitko joku täällä lähettää minulle kyseinen dokumentti tai yhteistiedot mistä sen saa. Tai joku katsausasema missä löytyy tiedot valmiiksi.

Auto on -99 pitkä Pajero 2.8td gls, gen2 facelift
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Laita yv:nä sähköpostiosoite, niin pistän dokumentin tulemaan
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Jotain tuli kiitos. Epäilen pahasti että tämä ei kelpaa.
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Voisiko joku laitella minullekkin ton lupalapun. Katsastus Perjantaina ja katsuri soitti äsken ja sanoi että lapun tarvitsee...
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Ei onnistunu lähettää, onko tuo toimiva sähköposti osoitteesi?
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Eipä ollut. Nyt on muutettu oikea osoite....
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Ei onnistunut näillä lapuilla. Virheenä kuulemma mallisarja V20 ja ei mainintaa liikennehyväksytyistä renkaista jotka olleet alla tehtaalta lähtiessään. Nyt aamulla sain Delta-Autosta lapun jossa vuosimallit 1991-2000, kaikki V40 sarjat, tehdasasennetut leveät lokasuojat ja liikenneluvalliset renkaat mainittu. Tämän katsastusasema hyväksyi...

Jos jollain tulee tarvetta niin minulta saa V40 sarjaan ko.lapun....
 
Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

Mulle vois kelvata tuo v20-sarjaan oleva lappunen.
 
Takaisin
Ylös Bottom