Etsiskelen syytä siihen, kun ei oikein käynnisty. Ihan kuin olis muutaman hampaan myöhäisellä. Onko nokan ajoitusmerkki koneen edestäpäin katsoen vaakatasossa kannen ja lohkon rajamaastossa vasemalla puolella oikea? Kirja sen antoi. Kammella taasen merkki oli muistaakseni (kasassa jo) klo 10-11 paikkeilla, ja ihan selkeästi merkattu. tasapainoakselin on ok.
Toinen pulma liittyy puolaan. Kärjettömältä jakajalta tulee 2 johtoa. Kirja ei anna kärjettömälle mitään rakennekuvaa, josta voisi päätellä. Tehopuolassa on se vastus siinä päällä. Oletettavasti plussa tulee virtalukolta siihen vastuksen päähän. ja tästä jatkuu puolan + kohtioon. Ja toinen johto, joka tulee samasta suunnasta lienee kiekkamittarin (orkkis) johto, joka tulee jakajalta tulevaan puolan miinukseen. Saa siitä sitten signaalin. Mutta mihin tulee se kärjettömän toinen (kumpi??) johto , ja mitä virkaa sillä on?
Toinen pulma liittyy puolaan. Kärjettömältä jakajalta tulee 2 johtoa. Kirja ei anna kärjettömälle mitään rakennekuvaa, josta voisi päätellä. Tehopuolassa on se vastus siinä päällä. Oletettavasti plussa tulee virtalukolta siihen vastuksen päähän. ja tästä jatkuu puolan + kohtioon. Ja toinen johto, joka tulee samasta suunnasta lienee kiekkamittarin (orkkis) johto, joka tulee jakajalta tulevaan puolan miinukseen. Saa siitä sitten signaalin. Mutta mihin tulee se kärjettömän toinen (kumpi??) johto , ja mitä virkaa sillä on?