4G63 6bolt block + 4G63 7bolt crank.... tutkimuksia

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
näyttääpi pienen mittailun perusteella että on mahdollista...

89Gti galantin lohko 4g63 + evo4 7bolt kampiakseli

isot MUTTA kysymykset:

-Kestääkö kampiakselin keskimäisestä kaulasta sorvata pois (leveys) ~3,25mm ? (7-bolt kampura)??
-vauhtipyörän stefa on isompi 7bolt... saakohan pelkkää stefaa erikseen? vai olisko jollain lainata/myydä edullisesti 7bolt stefaa
runkoineen (alumiini palikka jossa stefa on)??

muuten tönäri mittailun tulokset näyttäs hyvälle...
muuta sorvattavaa on kampiakselissa valupurseet kytkimenpään laakerin kohdilla, ei sovi pyörimään kun ottaa purseeseen kiinni
joten sovitus on tiukka ::)
 
Vs: 4G63 6bolt block + 4G63 7bolt crank.... tutkimuksia

Koneistamolla käynti tuotto tulosta :peukku
mittailtiin hiukan ja todettiin että ilman kampiakselin heikentymistä se voidaan sovittaa lohkoon
:peukku

kampiakselistä levennetään laakeri pintaa ja tehdään uudet päittäis pinnat, työstövaraahan on runsaasti... 0,25 jää välystä
kaulalle nousevan ja lohkon väliin... eli tiukalle menee ja jos crankkaa niin ottaa kampura ihan kiinni lohkoon :nykii

mutta onnistuu :peukku

vielä jäi tuo kytkimen puolen stefan kohtalo kysymysmerkiksi mutta eikähän se selviä viikonpäästä :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom