4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

st mekano

New Member
Liittynyt
23 Heinäkuu 2010
Auto sai katsastuksessa hylkytuomion päästöjen vuoksi CO% 3,96 paraneeko lambdaa vaihtamalla? Pakosarjassa on myös halkeama joka vuotaa kun tukkii pakoputken pään. voiiko se olla aiheuttaja? Minkälaisia kustannuksia on tuidossa?
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Paranee lambdan vaihtamalla jos se on rikki... Mutta ainakin tuo pakosarjan halkeama voi hämätä lambdaa rikastamaan liikaa. Jos lambda on vanha niin vaihda se samalla kun vaihdat tai korjaat pakosarjan, laatutuotteeseen. Ikuisia ne eivät ole eikä halpoja tarvikkeita kannata ostaa.
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Mikähän auto muuten mahtaa olla kyseessä?

Kts. vienot toiveet viestin sisällöstä:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19857.0
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Tarkennetaan. Auto on Mitsubishi Spacewagon 95 2.0 GLXI 16v nelipiste ruisku. Taivalta on takana 441 tkm.
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Jos lambda alkuperäinen niin varmasti on loppu.. voi olla vaikka olisi jo kertaalleen vaihdettukin.
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Seuraavat toimenpiteet on suoritettu.
-Pakosarja hitsattiin Esabin OK 68.81 puikolla> CO arvo kierroksilla putosi 2,3 elikkä ei riittävästi.
-Vaihdettiin uusi lambda (378,00€) > CO arvo kierroksilla 2400 putosi 0,28 nyt jo kelpaa konttorillekin.
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Oikeilla korjaustoimenpiteillä tulee viat kuntoon ja eiköhän se mene taas ainakin seuraavat parisataa tkm tuon osalta ongelmitta. :peukku
 
Vs: 4G63:sen CO% Liki 4 Lambdako finito?

Toivottavasti, en löytänyt mitään mainintaa että olisi happitunnistinniin siis Lambda vaihdettu aiemmin, :) saattaa olla että oli originaali.
Pakari on katin jälkeen vähän huonon näköinen, tilasin uuden toimitus roikkuu takapöntön vielä puuttuessa.
Ei ole vielä mikään kiire, mut vaihdetaan ennenkuin alkaa kiusaan tienpäällä. Näin ei tu yllätyksiä eikä ärräpäitä en pidä niistä.
 
Takaisin
Ylös Bottom