4g63

sapporo79

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2008
Nyt olis mitsutietäjille kysymystä.
Eli mulla on tuo vanha 2.0 8v 4g63, ja joku sanoi joskus että siihen sopis samanlaisen 16v kansi.
elikkäs mikä mahtais olla se kone tai missä semmonen ollu käytössä, että löytäis sen kannen ja pääsis lisää raapiin päätä... ::)
 
Vs: 4g63

Ohhoh!

No enpä olis uskonu että noin vanhas konees on "sama" lohko ku noinkin uusis galanteis. :eek:

Mitähän myyntiin tuleva kansi vois maksaa...
 
Vs: 4g63

sapporo79 sanoi
Ohhoh!

No enpä olis uskonu että noin vanhas konees on "sama" lohko ku noinkin uusis galanteis. :eek:

Mitähän myyntiin tuleva kansi vois maksaa...
Sama lohko on vielä evo ysissäkin ;P

Katotaan sitä kantta sitten kun saa purkuun tota. Se on riippuvainen siitäkin että jos ja kun ja koska saa ton 2.4litran padan toimimaan, niin kauan tulee olemaan tuo k.o. kone datsunin keulalla,josta ois toi kansi sitte myöhemin kaupan.
 
Vs: 4g63

ei ihan sama ole enää evoissa, muutoksia jonkin verran.
esim kiiitykset ja kampiakseli ovat ihan erilaiset
männät kyllä sopii jos vain kiertokangilla sovittaa
mm kiertokanget erilaiset.
öljyruiskut tulleet ja parantuneet.
kampiakselin pukit parantuneet
kone kääntynyt toisin päin (evo4 -->),
en tiedä saisko takavetoon jollain evo4-> eteenpäin kansi + evo3 imusarja oikeeseen suuntaa eteen päin aukeavan kaasuläppä kotelon ;)
ja huonompaan suuntaan menty kampiakselin kanssa... evo4 -> esiintyy crankwalkia helpomin kuin vanhoissa 6 pulttisissa
 
Vs: 4g63

joo sanoinki että sama lohko. Eli 4f63 nimeä kantava rautamötti siellä ysissäkin on. En tiä kuin erilainen itse lohko on, mutta sama leima kyljessä. Oli kanget ja muut hilppeet mitä oli.

Kunhan viilasin :)
 
Vs: 4g63

"Sama" lohkohan se, mitä nyt kääntynyt 180 astetta toisinpäin tuossa välissä yms. :)

Iskunpituus ja männän halkaisija taitavat olla ainoat mitkä eivät ole muuttuneet.
 
Takaisin
Ylös Bottom