5 layer kannentiiviste ja pinnat

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Hep

Minkäslaista pintaa tuo mitsun oma 5 kerroksinen peltitiiviste vaatii ja mitä siihen kannattaa laittaa pintaan? Siinähän ei ole itsessään mitään kumia/muovia tiivisteenä. Samalla, kun minulla on arp:n pultit niin miten tiukalle pitäs vetää?

Jos näillä eväillä pääsis syksyyn saakka. :)
 
Vs: 5 layer kannentiiviste ja pinnat

Ilotalo sanoi
Hep

Minkäslaista pintaa tuo mitsun oma 5 kerroksinen peltitiiviste vaatii ja mitä siihen kannattaa laittaa pintaan? Siinähän ei ole itsessään mitään kumia/muovia tiivisteenä. Samalla, kun minulla on arp:n pultit niin miten tiukalle pitäs vetää?

Jos näillä eväillä pääsis syksyyn saakka. :)

Eikö kukaan ole rakentanut EVOa? Aika kumma homma. Eli onko kokemusta kenelläkään miten toi mitsun oma tiiviste on nirso noille pinnoille?
 
Vs: 5 layer kannentiiviste ja pinnat

Ilotalo sanoi
Eikö kukaan ole rakentanut EVOa? Aika kumma homma. Eli onko kokemusta kenelläkään miten toi mitsun oma tiiviste on nirso noille pinnoille?

No 5-kerrostiivisteestä en tiedä, mutta http://www.amazon.com/Max-Performance-Mitsubishi-Engines-Design-Performance/dp/1932494626/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1303908551&sr=8-1 Kirja sanoo että Mitsubishin tiiviste ei ole niin nirso pinnoille, (tai ainakaan niin nirso kuin cometic), sitä en tiedä onko siitä VT-kuparisprayn suihkuttelusta molemmin puolin haittaakaan.
 
Vs: 5 layer kannentiiviste ja pinnat

Mitään tököttejä en laittanut vaan puhtaalle pinnalle. Ihan "normaali" pinnanlaatu, sanoin koneistamossa että tulee metallitiiviste. En tiedä kestääkö. ARP pultit ARP:n ilmoittamaan momenttiin ARP:n kasausrasvalla.
 
Vs: 5 layer kannentiiviste ja pinnat

Mitsun tiivisteestä en tiedä mutta mersun peltitivarissa oon käyttäny vht copper gasgettia ja viel o n.4 bar ahtopaine oikealla osastolla.
 
Takaisin
Ylös Bottom