8v kannet *kiire*

L

lancer4x4

Guest
Tietääkö kukaan meneekö tuohon 1,8 koneeseen 2,0 koneen kansi suoraan kiinni ? Auto on tuo -91 ja kone on 4G37 ja 2,0 kone on 4G63 (eikös tämä ole se kasiventtiilinen).

Kiire, kun pitäis saada uus kansi autoon...
 
No kun ei tunnu noita 1,8:n kansia turhan tiuhassa olevan ja 2,0:a löytyy jo kepö:stä useampiakin (vois saada edullisemmin).
 
ai niin, jos etsit G37 osia, niin useimmin niitä löytyy kun etsit vanhemman 1.8 bensa Space wagonin osia, niissä on ollut G37 mosa, samoin joissain Tredioissa.
 
Kiitti tiedosta. Nyt löytyi -90 farmari 1,8 8v 4x4:sta kansi, mutta toi on kaasari peli, niin onko jollain tietoa meneekö tämä kiinni suoraan (helkamalla epäili että voi käydä, kun tukkii vaan bensapumpun reijän) ?
 
Luultavasti menee. Ainakin 2.0litran ruisku ja kaasarikannet 4G63:een on samat lukuunottamatta sitä bensapumpun läpivientiä. Se täytyy tukkia täyttämällä, imusarjan laippa ei ole tarpeeksi suuri peittämään koko aukkoa.
 
Onko tämä se kohta mihin toi bensapumppu tulee vai Onks siinä kaasari version kannessa vielä jonkin muukin lisäaukko ? :
Kansi%20imusarjanpuolelta%20ympyr%E4.jpg


Tietääkö muuten joku onko nokka-akselit molemmissa samat vai joudunko ottaan nokan tosta vanhasta ?

ps. Onko joku palvelin mihin voi heittää helposti net:iin noita kuvia ?
 
se on just tuo aukko eikä siinä muita pitäis olla.
nokan profiilissa saattaa olla eroja joten laita vaan se ruiskun oma nenäkeppi ni ei tarvii ihmetellä mihin voimat katosi ::)
 
" ps. Onko joku palvelin mihin voi heittää helposti net:iin noita kuvia ?"

www.brinkster.com on aika toimiva...

30 megaa sivutilaa...
ja vähän mitään mainos popuppeja.

ja helposti selaimen kautta voi ladata palvelimelle tiedostot.
 
Mä käytin suoraan sitä kaasarikannen nokkaa eikä tullut havaittavia tehonhäviöitä. Laakeripukkien hattuja ei kannata sekoittaa kannesta toiseen vaan antaa kummankin kannen pitää omat laakeripukkinsa. Toisaalta, se kaasarikannen nokka on pyörinyt siinä paikallansa pitkähkön tovin, joten päätin että jätän sen alkuperäiselle paikalleen ja otan käyttöön. Jos ei pelitä niin "oman" nokan voi asentaa myöhemmin.

Tää siis 2.0 litrasessa 4G63 moottorissa
 
Kansi on jo hommattu (hinta oli kyllä niin paha että oikein sattuu), mutta ei auta. Täytyy se käyttää huomenna koneistamossa missä tarkistavat sen ennen kuin pistetään paikalleen ja kyllä se kaasarin kansi näyttäis muuten samalainen olevan paitsi tuo läppä puuttuu ja venttiilikopankansi ihan erilainen, nokasta ei tietoa, mutta toivottavasti samanlainen.
 
Takaisin
Ylös Bottom