-91 Galantin valot

tjani

Member
Club Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2007
Sijainti
Töysä
Elikkäs ihmetyttää kuuluuko valojen toimia niin että kun kääntää katkaisian parkit asentoon niin palaa myös ajovalot, mutta jos vetäsee pitkät päälle niin sitten palaa pelkät parkit. Näin siis auton ollessa käynnissä, mutta jos auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti eli ei tartte mitään pitkiä laittaa päälle että parkit palais kun katkaisia on parkit asennossa.
Edellinen omistaja on releistäny valoja jotenkin uudestaan, mutta tiedä johtuuko sitten siitä...
 
Vs: -91 Galantin valot

Kukaan viitti vastata miten ne muilla toimii... Onko tuo se normaali tapa vai jokin muu?
 
Vs: -91 Galantin valot

Ensimmäisessä asennossa menee aina ajovalot päälle, kun virtaa laittaa. Pitkiä ei saa päälle, vain vilahtaa.
Parkki asennossa parkit palaa ja saa etusumarit ja parkit palamaan. Ei kuulu palaa pitkät tai ajovalot.
Pitkä asennossa normaali ajovalot palaa ja saa pitkät päälle. Samassa asennossa saa myös etusumarit päälle.

Näin ainakin mulla. Kävi auto tai ei.
 
Vs: -91 Galantin valot

HuBu sanoi
Parkki asennossa parkit palaa ja saa sumarit ja parkit palamaan.

etu- vai takasumarit? kun mulla saa sumut päälle vasta kun ajovalotkin palaa :nykii
 
Vs: -91 Galantin valot

Tarttee sitten alkaa ihmettelemään mikä on kun ne toimi noin.
Kun kumminkin jos auto ei ole käynnissä niin toimii normaalisti...
 
Vs: -91 Galantin valot

nostokurki sanoi
etu- vai takasumarit? kun mulla saa sumut päälle vasta kun ajovalotkin palaa :nykii
Kiireessä kirjotti niin jäi mainitsematta, etusumarit :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom