-94 lanceriin madallusjouset?

NeQ

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2003
Sijainti
Turku
Mistäs moisia saisi hommattua (liikkeitä, linkkejä?) entäs saisiko clubin kautta tilattua halvemmalla (edellyttäen liittymistä)? Keväällä pitäisi ostaa ja madallus n. 35-40mm.
Niin ja mitä madallusjousien hinnat on noin suurinpirtein? ???
 
Ostin omaani Weitecit,tilasin ne Rauman kiiltovaunusta ja hinta oli jotain 150e,et ei mielestäni kovin paha.. ja sitä paitsi paljon paremmat kuin Eibachit. Antaa nätin madalluksen sekä eteen,että taakse.. toisin kuin Eibach on näkemissäni autoissa jättänyt nokan ylemmäksi kuin perän,yök!

Ja edelliselle vastaajalle sen verran,että kyllä ne gti:kin aika mopoja on.. T:1.6glxi viri viri viri...
 
Jos haluat vielä ajettavuutta/mukavuutta niin Eipachit esim varaosamaailmasta/netissä olevista kaupoista. Siihen viel konit iskareiks kun vanhat kulahtaa loppuun. Ai niin koneilla saat viel ton 1cm perän muotovirheen korjattuu nostamalla koneista jousilautasta eri paikkaan.

Ps. Jos haluut auton olevan pelkästään HYVÄN näkönen niin rälläkällä katkaset ja ei MAKSA mitään.
 
mun -89 lancerissa ei ainakaan ollut mitään vikaa ulkonäön ei varsinkaan ajettavuuden suhteen eibachien kanssa... eibachit on pirun hyvät ajaa. :)
 
no mullahan on tää ns. mopo :D Paljonko sit koko paketti iskarien kans maksais?
 
NeQ sanoi
no mullahan on tää ns. mopo :D Paljonko sit koko paketti iskarien kans maksais?

Liikkeessä taitaa maksaa noin 450eur
Elikkäs nickini -40mm jouset + gt-sport kaasut.
Olen ollut tyytyväinen kyseiseen sarjaan joten voin jopa suositella sitä sinulle 8)
 
Vähän suolaiselta tuntuu toi koko sarjan hinta verrattuna pelkkiin jousiin :p opiskelijan päiväunia nämä auton "yksilöinnin" unelma osat ;D
 
NeQ sanoi
Vähän suolaiselta tuntuu toi koko sarjan hinta verrattuna pelkkiin jousiin :p opiskelijan päiväunia nämä auton "yksilöinnin" unelma osat ;D

Kannattaa tarkkailla myyntipuolta jne. kontaktipaikkoja.
Oman käyttämättömän sarjan bongasin täältä ja hinta oli kaikkea muuta kuin tuo 450eur ;)
 
Mulla on ihan uusi weitecin sarja vielä varastossa. Iskarit ja jouset... teeppä tarjous, mikä opiskelijan kukkarolle sopisi :)
 
tällä hetkellä ei pysty tarjoomaan ku 100euroo ;D ;D ;D

parin kolmen kuukauden päästä voisi näillä tienisteillä olla jonkinnäköistä realistista tarjousta ;D
 
Pistin eilen eibach pro-kit -35mm jouset Colttiin, on ikävä kyllä totta että perä laski paljon enemmän kuin keula. :( No, ajettavuus on sentään erittäin hyvä :)
 
Myys mulle siitä weitecin sarjasta ne iskarit alkaa takapää olla jo huonolla mallilla ja weitecin jouset on alla jo viime kesältä. Sittenhän NeQ:lla on varaa ostaa ne jouset.

T.Roope
 
Joo,no... toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä,MUTTA itse tarkkailin aika paljon jousia.. etenkin weitec - eibach ja ei kyllä tullut mieleenkään hankkia eibachia. :) Onhan teitenkin totta,että auton ajo-ominaisuudet tulisi olla hyvät,mutta onhan auto RUMA, jos perä on alhaalla ja nokka ylhäällä,hyi hyi! :p
Suosittelen weiteciä,ei minulla muuta...

Niin,ja Gti-pojille sen verran,että kyllähän gti ihan loisto peli on,mutta harmiksi voin kertoa,että jalkoihin ne on aina jäänyt,vaikka ajelenkin "mopolla" (1.6 glxi:llä)..
pitihän sitä pajalla näyttää ym. mutta kuitenkin..
Kyllä se vielä hajoo..odotan sitä päivää :-[
 
puhutko nyt henkka et suoralla jäänyt jalkoihin eli johtuuko toi sun auton tehoista vai ratin ja penkin välistä ;D
monesti noissa ns katukisoissa toiselta loppuu kantti tai taidot niin hyvinkin pätkii tehokkaamilla autolla ajavia kavereita jos itsellä ei noista lopu kumpikaan ;)
 
jonttu sanoi
monesti noissa ns katukisoissa toiselta loppuu kantti tai taidot niin hyvinkin pätkii tehokkaamilla autolla ajavia kavereita jos itsellä ei noista lopu kumpikaan ;)

Mul ol aikoinaan semmonen pari sataa heppanen
B-mallin Ascona ja pyörittiin siinä si kartsalla ni yks kajakki(Saab-96) lähti vähän kiihdytteleen ni jätkähän jätti meikän ku seisomaan aina ku risteyksis mentiin, suoril otin aina kiinni mut... Rehellisesti myönnän et kantti loppu (silloin) nuorelta pojalta kesken ;D ;D ;D

Eli ei se aina oo voimasta kiinni :) ;) ???
 
Tosi juttu... tai sit vaan eräät on niin hulluja et uskaltaa painaa.. (tai tyhmiä).. ???
no niin no,vaikea sitä sanoa on.. pienikin vaihtovirhe ratkaisee aika paljon,oli kisa ku kisa!!!
Kavereitten kans on hauska kisailla ku tuntee..
Kaverilla on 626 Matu (hyi) 2.5 v6 manuaaalivaiht. ..siin on jotain pientä ja vedettiin ain ihan tasoihin sekä lähdöt et huiput,mut nyt se sit keksi kaikki lastut ym. siihen,et enää en sit viivoille menekkään,prkl!!! :'(
eli uutta autoa pitäis ruveta kattomaan,naurettavaa se tottapuhuen on tolla 1.6litrasella skapailla.. :-[
 
Ei kai henkalla ole mivecci... Noot kaverilla oli kans tuollaanen matu 2,5v6 siinä on 167hp jots, mivecille se olis kyllä astutettunakin ;D kakkosen kauraa...

Ja tosiasiassa liikenteessä kohellettaessa, hanskalla ja osittaisella hulluudella, kyllä pystytään paikkaamaan reilusti yli sadanhepankin tehoerot, esim tuollaasen 124koppasen 300E koneisen fourmaticin, pystyy kyllä tuollaasella vajaalla 140hp:n etuvedolla, kitkoilla, kyllä eksyttämään taajama alueella.. yms. ;D

Itse joudun/ saan jo lopettaa ks. touhun, koska liian usein olen ollut ilman ajolupaa, ja tuo viininpunainen lapuska, on jo kerran jouduttu vaihtamaankin liian esittelyn johdosta, ja autokoulukin lähenee uhkaavasti..
 
Takaisin
Ylös Bottom