-95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Ojahauki

New Member
Liittynyt
19 Syyskuu 2008
Joo.. eli olis tossa ny lancusteri levällää mutta momentteja ei tunnu löytyvän mistää joten osaisiko joku teistä sanoa keinuvipuaksilan pulttien momentit ja kannen pulttien momentit + Kiristys järjestys?

Kiitoos.. :)
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Kannenpulttien löytyy vissiinkin tuolta -> http://www.elring.de/pdf/06_zks/mitsubishi_150.pdf
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Kiitoksia oikein paljon.. :)

Tuolla näytti olevan ihan hitosti muitakin hydyllisiä momentteja Mutta en löytäny tota keinuvipu aksilan momennttia.. sen kun vielä sais niin olis hieno homma.... :peukku
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Nokka-akselin kannatin/kansi: 11nm
Nokka-akselin/keinuvipujen kansi: 3-4nm
Tuossa momentit, itse olen laittanut ne kiinni pikkuräikällä ihan näppituntumalla, onhan nuo toiminut...
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Juu.. Kiitoksia Momenteista.. Joissakin autoissa toi keinuvipu aksilan momentti on joskus Yllättävänki suuri niin siksi ajattelin varmistaa teiltä asian.. :) Näillä tiedoilla meen jo pitkälle.. :)
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

Mikä mahtaa olla 4G92 moottorin kannenpulttien kanta? Näyttäisi XZN-pultilta, mistään ei ole löytynyt varmuutta. XZN hylsyjen löytäminen tuntuu myös aika mahdottomalta...
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

vmon sanoi
Mikä mahtaa olla 4G92 moottorin kannenpulttien kanta? Näyttäisi XZN-pultilta, mistään ei ole löytynyt varmuutta. XZN hylsyjen löytäminen tuntuu myös aika mahdottomalta...
12-kantainen,kokoa en ulkoa muista.
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

kiitos! Johan helpottui tämäkin homma
 
Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

moi! vähä vanha topic mut eipä se mitään.. elikkäs yllä oleva linkki ei enää toiminut ja kiristysjärjestystä vielä kyselisin? pari erilaista versiota kyseisen koneen kannen kiristämisestä olen kuullut ???
 
Takaisin
Ylös Bottom