'97 Carisma 1.6

Siert

New Member
Liittynyt
18 Joulukuu 2013
27.04.2014: Mietin että voin laittaa uudet kysymykset myös tämän aiheen, eli uudet jutut alla

Hei olen Hollantilainen ja asun Espoossa. Minulla on '97 Carisma käyttöautoksi, ja '78 Citroën GS harrasteautoksi.

Tein huolto Carismalle, vaihdoin mm. jakohihna. Koska minulla oli ongelmia virtalukon kanssa, otin ohjauspyörä pois. Myöhemmin ajoin auto hetken pihalle ilman turvatyyni... ja sitten se on tietysti kirjoitanut vikakoodi :seina. Ilmeisesti nama SRS koodit ei saa enaa pois ilman merkkihuollon MUT-lukija. Onko teillä vinkkeja mille huoltamolle kannattaa käydä?
 
Vs: '97 Carisma SRS airbag vikakoodi poistaminen, missä PK-seudulla?

jos sulla nyt kaikki palikat paikallaan,niin ota akku irti joksikin minuutiksi. sitten akku takas kii ja koita,pitäs olla srs valo poissa. ainakin oman kylkimössäytetyn ajelin aikani niin et srs paloi kokoajan. sitten kun korjasin ja vaihdoin tarvittavat palikat niin akku irti hetken niin kaikki pelas kuin mitään ongelmaa ei olis koskaan ollutkaan ;)
 
Vs: '97 Carisma SRS airbag vikakoodi poistaminen, missä PK-seudulla?

veikkaan että tossa tapauksessa ei nollaudu kun virrat on laitettu päälle kun on anturi ollut irti. Nim. kokemusta on.
 
Vs: '97 Carisma SRS airbag vikakoodi poistaminen, missä PK-seudulla?

Vastaus kysyttyyn on Delta Auto Niittykumpu tai Konala.
 
Vs: '97 Carisma SRS airbag vikakoodi poistaminen, missä PK-seudulla?

Harri K sanoi
veikkaan että tossa tapauksessa ei nollaudu kun virrat on laitettu päälle kun on anturi ollut irti. Nim. kokemusta on.
Jo oman kokemuksen ja Carisman korjauskirjan mukaan tämä koodi säilyy.

Ale sanoi
Vastaus kysyttyyn on Delta Auto Niittykumpu tai Konala.
Kiitos.
 
Vs: '97 Carisma 1.6

SRS valon vika on korjattu sillä tavalla että ostin Saksasta toinen ohjausboksi, koska se oli halvempi kuin käydä merkkihuollossa. Sen jälkeen vaihdoin kytkin (kerrostalon parkkihallin katolla ;)), ja kävin katsastuksessa.
DSC02226.JPG

DSC02225.JPG


Uusi kysymys: Koneesta (4G92) vuota öljyä, ja se ilmesty vesipumpun lähellä. Mikä on todennäköinen paikka josta se tulee, nokkaakselin stefa?
 
Vs: '97 Carisma 1.6

hattua nostan kun kytkin remontin teit kerrostalon parkkipaikalla.. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom