-98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Wade

New Member
Liittynyt
24 Maaliskuu 2007
Moro

Gallunn sisemmässä raidetangon päässä välystä (katsastusmiehen mukaa). Motonetistä yritin etsiä tuota osaa, mutta löytyy ainoastaan vanhempaan (92-96) galanttiin. Onko kellään kokemusta et käykö tuo osa otsikossa mainittuun vuosimalliin?
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Paikallisesta mitsun liikkestä tiedustelin asiaa niin ei kuulemma käy, mutta tiedäppä näistä.
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Käy sekin vissii.
Mikset hae iha varaosaliikkeestä? Tarvikesisäpää maksaa jotain 25e ja saa galanttiin.
Lemförder (Saksa) 22700 02 on koodi
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

rs superhuolto kerran järkkäsi mulle kun meni samalla kulmien säätöön. ilmeisesti kahalta niille tulee kaikki roju niin sieltä ainakin saa. Ja paikalliselta fiksus myyjältä löytyi kans kun kerran kysäisin
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Varaosamaailmasta ja Fixuksesta kysyin jo, mutta ei ole maahantuojalla. Mitsun alkuperänen maksaa 95€ niin sen takia ajattelin kysyä tuosta motonetin osasta kun hintaeroa kuitenkin 70€.

Pitänee ilmeisesti siis kallistua alkuperäseen osaan vaikka maksaakin vähä reilummin.
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Iha tolla koodil mitä sanoin on varaosamaailmassa! Usko nyt
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

No mikä tossa minun vastauksessa oli epäselvää. Soitin molempiin paikkoihin ja tarkistivat saatavuuden maahantuojilta. Ei kuulemma ollut.
 
Vs: -98 galanttiin raidetangon sisäpää?

Wade sanoi
No mikä tossa minun vastauksessa oli epäselvää. Soitin molempiin paikkoihin ja tarkistivat saatavuuden maahantuojilta. Ei kuulemma ollut.
No mulla o varastos ylimääräne..ajettu 20tkm mut vaihdoin turhaa ku vika oliki muualla. Hinta 10e :D
 
Takaisin
Ylös Bottom