99' STW Galluun styling osaa

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Otsikon mukaista takaspoileria/tuulenohjainta etsin kaverille...:p

nyt tartis eka kuvia ja ehdotuksi ;) ei mitään massiivi siipiä, mut sellanen soppeli ;D 8)

99' Galant farkkuun siis :p

myös sumarit/puskimet/helmat vinkkiä!!  8)
 
Jkorpela sanoi
Otsikon mukaista takaspoileria/tuulenohjainta etsin kaverille...:p

nyt tartis eka kuvia ja ehdotuksi ;) ei mitään massiivi siipiä, mut sellanen soppeli ;D 8)
Itse katselin kans alkuvuodesta ja päädyin seuraavaan:
Alkuperäinen
Maksoi viitisen sataa asennettuna.

Jkorpela sanoi
myös sumarit/puskimet/helmat vinkkiä!!  8)
Tee-se-itse -miehelle minulta löytyy nuo kaikki alkuperäisenä niin saa alkaa tekemään niistä sellaiset kuin itse haluaa  ;D
 
Joo kaveri innostu tosta mallista se taitaa tilata kans sellasen ;)

kysy sit viel että mitäs sulla on ylimääräisenä?
 
Itsekin olen ihmetellyt kun noita näkee tosi harvoin farkuissa vaikka on alkuperäislisävaruste...

Aloin tuossa etsimään niitä tuolta myydään osastolta vaan eihän niitä siellä enää ollutkaan  :-\

Noh, joka tapauksessa, Face-lift mallin (99->) puskuri sumareineen, maski ja sivuhelmat.
 
Mites tosta Galantista saa takaovesta veivin irti?

kaveri tuskaillu sen kanssa vaihtamassa sinne parempia kajareita...
 
Jkorpela sanoi
Mites tosta Galantista saa takaovesta veivin irti?

kaveri tuskaillu sen kanssa vaihtamassa sinne parempia kajareita...
Eikö se lähde samalla konstilla ku muissaki et joku esim. lakanan palanen sinne väliin ja V*tusti voimaa vetämiseen ;D
Näin siin meillä ;)
 
Menee vähä O.T

Joo-o kaveri soitti ja sano että ei muuten lähde nyppäämällä ei tohdi kiskoa... oliskohan se siis millasella kiinnityksellä? ku tod. näkösesti saan yrittää itse irti sitä... ja ei oikein veivin ostaminen kiinnostaisi :-[

sit viel onko 99'glx stw gallussa caliperin 2tie kajarit vakiona? takan vissiin oli "tupla" kartio mallia mut edessä coaxialit...
 
Pitäisi lähteä kuten jo sanottiinkin: Vipu osoittamaan ylös. Kangas vivun alle ja vetoa alas niin että klipsi/sokka irtoaa, sitten vipu lähtee nostamalla.
 
Jkorpela sanoi
Menee vähä O.T

Joo-o kaveri soitti ja sano että ei muuten lähde nyppäämällä ei tohdi kiskoa...
Mäkään mitään ns. "nypänny". Sen verran kovaa kiskoin et ku irtos ni pamautin kyynärpään johki ja oli ihan *tun kipee. Eli oli sen verran kiinni, että ellen ois tietäny että lähtee noin niin en ois uskaltanu/uskonu, että lähtee.
 
Myxi sanoi
Jkorpela sanoi
Otsikon mukaista takaspoileria/tuulenohjainta etsin kaverille...:p

nyt tartis eka kuvia ja ehdotuksi ;) ei mitään massiivi siipiä, mut sellanen soppeli ;D 8)
Itse katselin kans alkuvuodesta ja päädyin seuraavaan:
Alkuperäinen
Maksoi viitisen sataa asennettuna.

Jkorpela sanoi
myös sumarit/puskimet/helmat vinkkiä!!  8)
Tee-se-itse -miehelle minulta löytyy nuo kaikki alkuperäisenä niin saa alkaa tekemään niistä sellaiset kuin itse haluaa  ;D

Laitas hinta sumareista jos viel on tallessa... ja sit mistä hommasit ton takasspoikun? ihan markkiliikkeestä? ja mitäs oli n. hinta?
 
Juu ihan merkkiliikkeestä hommasin, 285 spoileri ja 110 lisäjarruvalo, yhteensä tinkasin muistaakseni 350 euroon...

Siihen toki asennus ja maalaus lisäksi...
 
Takaisin
Ylös Bottom