abs jarrujen merkkivalo

eclipse-94

New Member
Liittynyt
17 Helmikuu 2010
mistähän voisi johtua,kun mulla syttyy abs merkkivalo ja välillä ei pala,ja tänään huomasin sellaisen,että kun painoin jarrua,niin radiokin sammu,ja teki tän joka kerta kun painoin sitä jarrua.. outo vika.. ajattelin että onkohan entisellä omistajalla vähän ollut mankan kytkennät väärin,että se aiheuttais tuota häikkää?? ::)
 
Vs: abs jarrujen merkkivalo

ittellä sytty kans tänään tuo merkkivalo kun oli kuskin puolelta takaa jäätynyt rumpu kiinni nii lähin ajamaan vaan niin kyllä se aukes mutta sytty se valo samalla. tarvii toivoa kun käy kuittamaassa ettei heti uudestaan syty. auto siis carisma -98 1.8gdi
 
Vs: abs jarrujen merkkivalo

noh mä kans mietin että olisiko siellä vähän jarrut jumissa ja siksi syttyi,noh toinen asia on että kertokaas onko laturin hihna vaikea homma laittaa tohon -94 eclipseen? ja kauan sellaisessa hommassa n.. menee? eilen katkes laturin hihna,että mulla riittää tätä hyvää tuuria ton auton kanssa,ja sitten sieltä laturin vierestä roikkuu joku johto,mistähän sekin mahtaa olla.. on se niin hienoa olla nainen,kun ei oikein noita juttuja tiiä ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom