Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Tottakai se riittää!!!!!!Pade sanoi4.8 aika Pitskuun. Varmistivat vielä, että jos (toivottavasti kun) menee takuuseen niin riittää kun aika huoltoon on varattu takuun aikana eli nyt pidellään sitten vain peukkuja.
totaer90 sanoiAihetta hieman sivuten, niin onko tuossa jenkki kasissa ollenkaan minkäänlaisia lukkoja? En ole hoksannut kokeilla kun on ollut tuo oma auto nosturilla.
Jos ei ole niin passaako jostain muusta evosta? Acd taitaa kuitenkin olla vähän turhan iso homma laittaa.
Pade sanoi4.8 aika Pitskuun. Varmistivat vielä, että jos (toivottavasti kun) menee takuuseen niin riittää kun aika huoltoon on varattu takuun aikana eli nyt pidellään sitten vain peukkuja.
nekzu sanoiiTsellä kävi eilen auto pitskulla ja pumppu vaihdettiin takuuseen aamulla auto sinne ja kaheltatoista soittivat että valmis on todella hyvää palvelua eikä yhtään mitään mutinoita vireistä vaikka tuosta kuulee heti ettei ihan vakio ole
kyllä öljyt menee uusiks,kun joutuvat pumpun vaihtamaan ja ilmaamaan.kahti sanoiHäikkää ilmeni täälläkin evo 9 -06
Kävin alkukuusta kysymässä aikaa että katsoo mikäs siellä on, ajan sain vasta 2 viikon päähän.
Eilen kun sitten aika oli pumppuhan se siellä odotti asennus.
Illalla kun katselin takaluukun öljyn pinta yli 2cm max suositus?
Vaihtavatko samalla öljyt?
Paikkana paikalllinen "Veho" eikä kitinää Harisen reissusta
Ja takuu loppuu sopivasti kuun viimeinen päivä ;D
Pade sanoiNoniin, nyt pitäisi olla pumppu vaihdettu.. Äsken tuli soitto Veholta, että auto olisi valmis
Tänään noutamaan ja toivonmukaan rokkaa entistä paremmin.
Peukkua taas kerran Pitskun Vehon toiminnalle eukku
nekzu sanoiHyvä, ja takuuseen meni? Itsellä rokannu pitsku käynnin jälkee!!
peukut pitskulle!
No niinkuin mainitsit,niin oisko se litkujen vaihto tai siis se että niitä ei vaihdeta tarpeeks usein syy noihin pumppujen rikkoutumisiin,sulla varmaan on tietoa ralli puolelta kuinka usein niihin vaihdetaan öljyt,ja muitaakseni sanoit että niitä ei ralliautoissa mene rikki?mut kiva ois tietää mikä mättää kun noita hajoaa niin paljon.Harri K sanoiKysykää ny joku syytä miks ne vaihtaa ni hanakasti uuteen KOKO pumpun... täytyyhä siel olla syy (viallinen erä) tms selvillä?
epestrand sanoiNo niinkuin mainitsit,niin oisko se litkujen vaihto tai siis se että niitä ei vaihdeta tarpeeks usein syy noihin pumppujen rikkoutumisiin,sulla varmaan on tietoa ralli puolelta kuinka usein niihin vaihdetaan öljyt,ja muitaakseni sanoit että niitä ei ralliautoissa mene rikki?mut kiva ois tietää mikä mättää kun noita hajoaa niin paljon.
Hyvä tietää. Toimiiko toi siis noin myös vakiolla keskilukon ohjauksella? Millainen nippa tuossa jakolaatikossa on vakiona?Harri K sanoiilmaus: kaasu pohjaan ja virrat päälle autosta niin pumppu alkaa surraan... ohjelmaan tehty muutos ja jakolaatikossa on pikanippa josta saa ilmauksen
ei toimi ja ei ole nippoja..lisätty sinne...kilpurissa on pikaliittimillä letkut jotta vaihdot onnistuu äkkiä.Pietari sanoiHyvä tietää. Toimiiko toi siis noin myös vakiolla keskilukon ohjauksella? Millainen nippa tuossa jakolaatikossa on vakiona?
Kyl se toimii vakioboxilla. Mut vaan keskilukon saa ilmattua. Nipat on samanlaisia kuin jarruissa.Pietari sanoiHyvä tietää. Toimiiko toi siis noin myös vakiolla keskilukon ohjauksella? Millainen nippa tuossa jakolaatikossa on vakiona?
Nyt en oikein ymmärrä?Jos pumpun vaihtaa niin ilmausta ei kain noin voi suorittaa,koska pumppu ei kuulema kestä pyöriä tyhjiltään?Minulla täytyi vaihtaa acd:n ralliauton boksiin, ennenkuin ilmaus onnistui kun ei nääs paineet olleet riittävät. (käytettiin testeriä ilmauksessa.)Harri K sanoiKyl niitä tulee vaihdettua ku keskilukkoa (jakolaatikkoa) irroitetaa ja muuteki sitä järjestelmää ilmataan kohtuu taajaan, joten öljyt vaihtuu samalla tavallaan. Mitään erillistä vaihtoa emme ole suorittaneet kuitekaa, mutta öljymäärän ollessa pieni se vaihtuu paljon ilmauksessa.
(ilmaus: kaasu pohjaan ja virrat päälle autosta niin pumppu alkaa surraan... ohjelmaan tehty muutos ja jakolaatikossa on pikanippa josta saa ilmauksen)
Ok. Eli perä ilmattava sit renkaat ilmassa ajaen ja rattia käännellen vai onko muita keinoja?overboost sanoiKyl se toimii vakioboxilla. Mut vaan keskilukon saa ilmattua. Nipat on samanlaisia kuin jarruissa.
Evoscan tms. Tai rakennettava sopiva "pakko-ohjaus" pumpulle ja venttiileille.Pietari sanoiOk. Eli perä ilmattava sit renkaat ilmassa ajaen ja rattia käännellen vai onko muita keinoja?
1. Andy´s Evo VIII -05 ACD sekoillut (valot palaneet)
2. Evolve 8 ACD sekoillut (valot palaneet)
3. Heppara Evo VIII n. 65 tkm pumppuyksikön painetunnistin vika (uusi pumppu takuuseen)
4. Epestrand EVO VIII 90 tkm Vikakoodit 82 ja 45 pumppuyksikön vika ja painesensori vika (uuden pumpun hinta puolittain korvattu koska takuu ehtinyt umpeutua)
5. Tjoki Evo IX -06 painetunnistin vika + pumppuvika
6. Evokuutio Evo IX -07 pumppuvika koodi 82 (Autolla aj. n. 47tkm) (uusi pumppu takuuseen)
7. Pade Evo IX -06 ACD sekoilee (valot palaa)
8. Subaruwrx Evo IX -07 ACD sekoillut 37t km (korjaus takuuseen)
9. nekzu Evo IX ACD sekoilee (valot palaa)
10. pkleemola Evo IX ACD sekoilee (valot palaa)
11. twisted Evo IX -06 n. 80tkm (uusi pumppu takuuseen)
12. dinin Evo VIII -05 n. 80 tkm ACD sekoilee (valot palaa)
Eli siis ilmeisesti pumput ovat oikeasti melko paskoja.. :-\pkleemola sanoiHuoltotyönjohtaja kertoi että tehtaalla on nyt tiukka linja
Kyllä sen purettua saa mut ei sen jälkeen kasaan eukku(3suuntaventtiiliä voi irroittaa +1paineanturin.)Samis sanoiSaako pumppua purettua ? mikä sieltä sitten oikein hajoaa ? onko kellään mitään havaintoa
Evo07 sanoiKäytin omaa ysiä huollossa tänään ja pumppuvikaahan se näytti, teki samaa sytytti kaikkia valoja!
30.9 on uusi aika jolloin pumppu uusitaan....
pkleemola sanoiAinakin herttoniemessä vakuuttelivat tiukkaa linjaa pumppujen suhteen...