ahtimen laakerit

J

jaska74

Guest
no niin, kansiremontin yhteydessä "tupakkatauolla" tutustuin ahtimeen, ja huomasin että klappia on puoli metriä suuntaan jos toiseen....

suosittelettoko jotain huoltoa (hinta?) vai nikkaroinko itse uudet laakerit sinne?
mielummin 09 alueelta, ei jaksais lähettää mihinkään professionalmotorssiin yms....
 
Tämmöisen olen joskus kirjoitellut :
"Turbohuolto-Riikonen Lahdessa 03-7332646 ( oli kyllä hyvä palvelu ) Jollain puhalsivat ( olisko ollut lasikuula tms. ) pinnasta p***at veks, maali päälle ( siis kotelolle ) uusi laakeripesä, uusi öljyn syöttöputki, kun tuli isompi liitin laakerille. Ilmeisesti siipien tasapainotus ? hukkaportin toiminnan testaus"

Töineen maksoi 550€ sisältäen ahtopainemittarin.
 
Klappia saakin olla jonkun verran (yllättävän paljon itse asiassa) sivuttaissuunnassa. Mutta akselin suuntaisesti ei saisi olla juuri mitään.
 
jaskajokunen sanoi
Tämmöisen olen joskus kirjoitellut :
"Turbohuolto-Riikonen Lahdessa 03-7332646 ( oli kyllä hyvä palvelu ) Jollain puhalsivat ( olisko ollut lasikuula tms. ) pinnasta p***at veks, maali päälle ( siis kotelolle ) uusi laakeripesä, uusi öljyn syöttöputki, kun tuli isompi liitin laakerille. Ilmeisesti siipien tasapainotus ? hukkaportin toiminnan testaus"

Töineen maksoi 550€ sisältäen ahtopainemittarin.

no vähän on turhan kalliit laakerit meikäläisen makuun, kun uusia ahtimia saa jo reilulla satasen kalliimmalla...

korjaussarja maksaa noin 150,- ja asennuksesta voisin 50 lisätä hintaan...
 
Takaisin
Ylös Bottom