Tuli ostettua projekti legnum ja tässä ihmetellyt ahtojen käyttäytymistä kiihdyttäessä.
Onko normaalia, että ahtopaineet karkaa vaihdetta vaihtaessa ja vaatii hetken aikaa kerätä ne uudelleen, ts veto ei jatku välittömästi seuraavalla vaihteella? Ongelma on suurin pienillä vaihteilla, isommilla ehkä ei niin huomaa kun tehot alkaa muutenkin loppumaan. Ahtoja on noin 0,45 - 0,5 jostain hieman alle 2000 kiekasta ylöspäin.
Ahtovuotoja metsästin ja etuturbosta sellaisen löysinkin, sen tukkiminen auttoi hieman. Painetestissä imuputkistoon jäi vuotoja, mutta painepuolen pitäisi olla tiivis.
Auto on vm 96 manuaali, josta on turbot huollettu vastikään. Kuuleri on isompi, sekä 3" catback, bybas alkuperäinen.
Onko normaalia, että ahtopaineet karkaa vaihdetta vaihtaessa ja vaatii hetken aikaa kerätä ne uudelleen, ts veto ei jatku välittömästi seuraavalla vaihteella? Ongelma on suurin pienillä vaihteilla, isommilla ehkä ei niin huomaa kun tehot alkaa muutenkin loppumaan. Ahtoja on noin 0,45 - 0,5 jostain hieman alle 2000 kiekasta ylöspäin.
Ahtovuotoja metsästin ja etuturbosta sellaisen löysinkin, sen tukkiminen auttoi hieman. Painetestissä imuputkistoon jäi vuotoja, mutta painepuolen pitäisi olla tiivis.
Auto on vm 96 manuaali, josta on turbot huollettu vastikään. Kuuleri on isompi, sekä 3" catback, bybas alkuperäinen.