Aito Evo kadulla?

Axl

Galant Dyn4 GTi 89+Colt 89
Liittynyt
15 Kesäkuu 2003
Sijainti
Tuusula
Eräs irc-gallerialainen väittää että Kouvolassa liikkuu aito Evo V suomen kilvillä!
Luulen autoa look-a-likeksi koska niitä olen itsekkin nähnyt muutaman. Se puhuu Evon tekisteröimisestä yms.

Kaveri kirjotti näin:
kyselin kavereilta: "saa jos on tyyppikatsastettu" "jos ei oo ni sit maksaa vähän vitusti panna kilpeen" ...."

Jauhaako kaveri vain "bullshittii"?

\m/ ROK ROK!
 
Kyse on varmaan eräästä kirkkaan eltaisesta joka on täällä suunnalla pyörinyt. Se on käsittääkseni tekniikanvaihto.

Kyseisen auton rekisterin (jota en ala tässä yleisesti kuuluttamaan) mukaan ko. yksilö on ollut alunperin:
Mitsubishi Lancer 4D Lancer 1.3-S-CK1A/250
 
On ainakin 1 aito , varmistin asian tilaamalla tiedot : XXX-XXX Mitsubishi Lancer 2,0 Turbo RS 4WD EVO V
 
aito evo v on tuotu muuttoautona maahan! keltainen evo-4 oli ensin siis kilven mukainen korinvaihtoauto joka myöhemmin päivitettiin evo v. Auto on tosi hyvin tehty ja tehojakin löytyy!
 
Aito Evo V on olemassa Suomen kilvissä mut ei Kouvolassa.......
 
Evo III taitaapi olla Riihimäellä. Rekkarikin taitaa olla suuntaan EVO-3xx
 
Evo III on Riihimäeltä. Tällästä haluaisin kysyä (jos ei mene hirveästi off topikiks ) että saako suomessa rekisteriin/kilpiin esim evo 5 eteen päin?. Kun kuulin jostain että ei sais. Näin olen ymmärtänyt valaiskaa tyhmää.
 
Saa jos tuot muutto autona, muuten menee tekniikanvaihto hommeleiksi. Muuten ei, tosin EVO8:n saa tulevaisuudessa kilpiin ilman kikkailuja.
 
hämeenlinnan motarilla keltainen evo 6-7 mallista en ole varma ku näin sen verran kaukaa ja vaan takavalot kunnes se poistu :p
 
Joo auto on rallinuotti käytössä ja se on ex-puhakka malli ja sen omistaa viime tietojen perusteella eräs isokokoinen rallikuski jonka nimen jotkut tietää...ja yx on ihan rallikäytössä vielä... ja sit yx kappale löytyy minulta ex-vierimaa.. ja täysin siviilikäytössä...
 
Takaisin
Ylös Bottom