Alut lancer -91 exeen

Moukku

New Member
Liittynyt
20 Kesäkuu 2007
Eli meneekö ET 38 ja keskireikä 64mm omaavat aluvanteet lanceriini? Lancerissahan on ET 46 ja keskireikä 67mm?


Niin ja jos menee niin soviterenkaat varmaan saa itsekin asennettua vai..?
 
Vs: Alut lancer -91 exeen

ei mene ainakaan keskireijän puolesta edessä,koska tarvii sen 67mm reijän.

huomaa myös että edessä tarvii vanteissa olla kolot jarrulevypulttien takia pultti jaon välissä sisäpuolella ;)
 
Vs: Alut lancer -91 exeen

Joo reikää pitää isontaa kyllä noista vanteista, soviterenkaat asennetaan vanteisiin joissa on liian iso keskireikä (ts. pienennetään se reikä navalle sopivaksi)

Ja tosta Mikon mainitsemasta ruuvista sen verran piti mainita että ei oo mulla ainakaan ollu mitään ongelmia kun oon ottanu ruuvit pois. Se ruuvi pitää vain levyä (tai rumpua takana) paikoillaan ja vanne suorittaa saman asian ollessaan kiinni...
 
Vs: Alut lancer -91 exeen

[
Ja tosta Mikon mainitsemasta ruuvista sen verran piti mainita että ei oo mulla ainakaan ollu mitään ongelmia kun oon ottanu ruuvit pois. Se ruuvi pitää vain levyä (tai rumpua takana) paikoillaan ja vanne suorittaa saman asian ollessaan kiinni...
[/quote]


ehkä menee uudempi korisessa tuollai,mutta 84-92 malleissa levy on navan takana,eikä edessä
siksi on niin v....mainen vaihtaa etulevyt näihin kun aina pitää purkaa laakereineen päivineen edestä napa.

voit kyllä tulla koittamaan ottaa näistä ne pultit pois(pihassa n 7kpl 89-92 lanceria)ja kokeilla pysyykö levyt kii ;D ;D ;D ;D EI PYSY :eek: eikä vaikuta onko vanne paikallaan tai ei ;)
 
Vs: Alut lancer -91 exeen

Joo onneksi on toi vanhempi Lanceri tos pihassa, ja juurihan mä siihen etulevyt vaihdoin ja, totta, en muistanu niitä pultteja ollenkaan, ajattelin vaan ton uudemman levyjä ja uudemman Lancerin takarumpuja...
Sori, älä mee niitä pultteja ruuvaileen irti sieltä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom