Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
kovassa harkinnassamystinengalant sanoiHommaat siihen ecun 5-> evosta. Se ei ollut ehdotus vaan käsky
Miksubishi sanoiMiten ahtovuoto tai huonot tulpat vaikuttaa noppeusmittariin ??? ??? ???
Mieki luin eka tän sivun ja eli meni ohi se nykimis juttu ;D..siihenhän sit onki mahollista joo..lancer evo-r sanoiEi varmaan mitenkään, mut nykimiseen ym....
Harri K sanoiNo jotainha siel mankan pääs on totaali väärin jos kerta enne sitä mittaristo toimi?
Miten mankka on kytketty? Rosvoilla vai normiliittimiin?
Vai survoitko johtoja kun mankkaa asentelit?
Ensi kaikki pois tieltä ja rauhas katot mitä siel ny o ylimäärästä /irti
mystinengalant sanoiAhtovuoto, tulpat huonot? Ei kannata hirveästi kenkiä jos on ongelmia...toivottavasti ei mitään vakavaa, toimiiko muuten normaalisti, kulutus normaali?
tommyz sanoiMitä tarkoittaa ettei liitintä ole enää ollenkaan, siis tarkalleen mitä liitintä ei ole? ???
AneemineN sanoialkuperäisen mankan liitintä joka tulee siihen itse radioon kiinni.
sullahan kanssa on 4,jos viittisit tsekkaa että mihin menee keltainen johto sinne radion taakse vai onko se sielä ollenkaan?
tommyz sanoiTsekkaan huomenna, tuohan on luultavasti herätteen piuha, eli pitäisi tulla mankkaan kyllä kiinni.. toimiiko mankka normaalisti? Eli lähtee päälle kun käännät virrat päälle? Nopeusmittariinhan tuon ei PERIAATTEESSA pitäisi vaikuttaa. Viisaammat osaa kertoo, että meneekö nopeusmittarin virta herätteen kautta, vai tuleeko suoraan eculta?
Itse kokeilisin vielä ilman mankkaa, toimiiko nopeusmittari, jos toimii, on piuhoitukset luultavasti päin p*rsettä.
tommyz sanoiMitä tuosta ymmärsin, niin nopeussignaali tulee mankalle, naviin tms samalla piuhalla kuin mittaristolle.. eli periaatteessa tuon ei pitäisi olla missään kiinni.. tarkista sulakkeet ensin.. katson iltapäivällä omasta autosta minne tuo on siinä vedetty.
AneemineN sanoimistäs lähteä etsimään uutta muunninta?
mystinengalant sanoituskin pystyy säätään kun mun mielestä moinen oli ihan perus 4 boksin pohjalle tehty mutta sittepähä sulla on vähä jyrkempi sytkä ja laihemmat seokset joten onneks olkoon siitä eukku
Basbarduu sanoiSun termostaatti ei toimi välttämättä niinku pitäs jos nuo lämmöt tekee nuin. Mulla lämmöt on normaalisti vähän puolenvälin alapuolella.
funtsin kans samaa,pitää kokeilla toisella mittarilla.tommyz sanoiMul on elektrooninen autogaugen mittari ja anturi on ruuvattu semmosen holkin kans suodattimen jalkaan.. Voin napsasta kuvan huomen jos helpottaa? Luultavast toi sun antura ei sovi yhteen mittarin kans.
kumpaakin.ast sanoiOliko toi tiivistemassaa vai öljypohjan sisäpuolelta irronnutta pinnoitetta?
AneemineN sanoikumpaakin.
Tuo klemmari hässäkkä on heivattu mäkeen ajat sitten.Harri K sanoiSitä on sitte enemmäki laiteltu tiivisteliimaa öljypohjaan? ei näin....
Näyttäis et sulla on joku viritys myös tossa apulaitehihnan kiristimessä kun on joku prikka lisätty siihen. Itse en ihan öljypuolelle tommosia letku+klemmari viritelmiä laittais, nuokun aukee ni öljyä lentää...
Mietin samaa kun tuosta vanhasta pohjastakin oli lähtenyt se pinnoite irti että josko tuon uuden käyttäisi jossain putsattavana. eukkuast sanoiItseäni huolestutti kun pinnoite oli lähtenyt lohkeilemaan sisäpuolelta joten käytin öljypohjan soodapuhalluksessa (sooda siksi että se on helppo saada kokonaan pois ja öljytilan olisi syytä olla puhdas puhallusjäämistä). Mitään en tilalle laittanut, ei se siellä öljykylvyssä ruostu.
Kierteet sainkin jo selville ja tilasin vielä tuon laipan siihen öljysudin alle,kattoo mitä tuhoa sillä saa aikaan.Basbarduu sanoiAutossa on 3/8 BSPT / RK kierre ja nuo halpis anturit on 1/8 NPT kierteellä.
Oli adapterit sen verta vähissä että päädyin laittamaan itelleni ryöstölaipan suodattimen jalkaan. Jos päädyt tähän niin soita vaikka mulle.
Ryöstölaipan huonona puolena on se että öljyn suodatin tulee todella matalalle. Oon käyttäny ton laipan kanssa aina OC230 suodatinta, koska se lienee matalin sopiva malli.
edellelinen pohja oli halki kuudesta kohtaa ja oari oli juurikin siinä pultin reikien ympärillä.galaniitti sanoikannattaa tarkastaa öljypohjan pulttien ympärystät että ei ole halki. nimittäin jonkukerran itsekkin tiivistin öljypohjaa turhaan.
AneemineN sanoiTossa aattona emännän äitiltä lähössä himaa ni oli tie aurattu tasaseksi penkkoja myöden. Oikee puoli autosta tippu ojaan ja katkes toi suodatinjalka ja suti muutti muotoa
Ei ny sentää. Oli vaa perkuleen syvä oja ja ite ajoin niin reunassa.MakeM sanoiEikun korvauksia hakemaan