ASX:n Rengaskoot

Hesse

New Member
Tykkäykset
0
Osaako joku auttaa rengaskoko asiassa, mahtuuko asx:n alla pyörimään 70 profiilin rengas 16" vanteella? Jos mahtuu, niin muuttuuko auton "olemus" eli ajotuntuma yhtään pehmeämmäksi. En ala jousia vaihtelemaan, mutta jos renkailla voi vaikuttaa, niin avot. Toinen asia on auton suunnaton rengasmelu, ei taida siihen olla muuta keinoa, kuin muutto hoidettujen teiden valtakuntaan? Hyvät syksyt kaikille. t Hesse

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Tykkäykset
3
Sijainti
Tammisaari
Mulla on kesärenkaat 245/45-20” ja talvirenkaat 225/65-17”. Eli uskoisin sulla mahtuvan tuo 70 profiilinen kumi kyllä. Mun tapauksessa niin onhan noilla suuri ero melussa mut mukava ajella kummilla vain. Tarkoituksena on muutaman vuoden nyt ollut vaimentaa tuo auto, mut ei vaan oo saanu aikaiseksi. Se on ainoa keino hiljentää tuo

Hesse

New Member
Tykkäykset
0
Mulla on kesärenkaat 245/45-20” ja talvirenkaat 225/65-17”. Eli uskoisin sulla mahtuvan tuo 70 profiilinen kumi kyllä. Mun tapauksessa niin onhan noilla suuri ero melussa mut mukava ajella kummilla vain. Tarkoituksena on muutaman vuoden nyt ollut vaimentaa tuo auto, mut ei vaan oo saanu aikaiseksi. Se on ainoa keino hiljentää tuo
Kiitokset neuvosa. Kokeilenpa 70 rengasta. Paan tulokset vaikka yleisfoorumille keväällä. Kiitos vaan.

Hesse

New Member
Tykkäykset
0
Lupasin kirjoittaa rengas kokemuksista ASX:ssä, 70 profiilisen renkaan sopivuudesta. Viruksen takia olen ollut kuulolla, ja luettuani artikkelin suomalaisen liian aikaisesta renkaan vaihtoinnosta, päätin ottaa riskin, ja ajella vielä vanhoilla 65 renkailla. Kirjoittelen, jos tilanne muuttuu, vaikkapa ratsian takia. Tsemppiä kaikille koronan kanssa.

Ylös Bottom