Auto katsastukseen, yksityiselle vai valtion konttoriin?

H

Hammer

Guest
Elikkä auton katsastus alkaa olla ajankohtainen. Kumpaa suositte enemmän, yksityisiä katsastuskonttoreita vai näitä Suomen autokatsastuksen konttoreita? Kaverit ovat sanoneet SAUK:n konttoreita tiukoiksi ja itselläkin oli sellaisessa työn ja tuskan takana saada edellinen auto läpi. Mitä mieltä muut ovat noista konttoreista?
 
no ainaki jos on jotain "tuninki virityksiä" autossa niin ite oon kuullu että paremmin yksityisellä semmoset kattelee läpi sormien :)
 
tuntuu olevan paikkakuntakohtainen juttu jos autossa ongelmia
paras on pyytää jotain jopparia katsastaan auton.
sain mäkin jarruttomalle autolle leiman tutun kaverin kautta 8)
 
paikkakunta kohtaista joo; ennen kävin yksityisellä, siellä tuli sitten kerran rutinaa lyhennetyistä jousista.... sitten kävin valtion konttorilla ja sain leiman vaikka autosta puuttui takajarrukilvet (kaveri ymmärsi järki puhetta)

Voitte arvata kummalla käyn nykyään.... :D
 
Ei taida olla konttoreista kiinni vaan katsastajasta ???

Paikallisen valtion konttorin päällikkö "katsoi" sormien läpi edellisen Coltin kuuden sentin maavaraa ;D
Ja leima tuli paperiin että heilahti ;)

Ja mä oon weitecin kanssa samaa mieltä, jos auto on kunnossa ni se on sama minne menee :)
(Ainahan se vähän hirvittää mut... ;))
 
YKSITYISELLE EHDOTTOMASTI!! eivät jaksa olla niin pikkutarkkoja! ainakin minulla on hyvät kokemukset j-kylässä yksityisistä konttoreista.esim tuulilasi halkeama näkökentässä kuskinpuolella ja käsijarru ei pitäny kun toinen puoli kunnolla ja päästöt ei olis menny läpi mutta nokkela katsastusäijä sano että koska näissä päästöt olis kóhdillaan ekakerralla.. tarkoitti että ei tarvitse ostaa jäänesto ainetta 2 litraa ja kaataa niitä tankkiin ja sitten uusiinmittauksiin! muutenkin palvelu on parempaa kuin valtionkonttorissa saa jopa presidentti kahvit ja eilistää pullaa kun taas valtionkonttorilla saa saludoa ja viimeviikkoisia pullankantoja!!!
 
sama se konttori kun konttori ;D
yleensä vien sinne mikä on lähin sillä hetkellä kun muistaa et pitäs leimata ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom