Niin. Tekipä mieli aloittaa tälläinen ketju, koska näitä "säikähdyksiä" tapahtuu autoillessa melko usein ;D
Esimerkiksi juuri äsken lähdin gallulla valoista hieman rivakammin märällä kelillä, jonkin verran kovettuneilla nastarenkailla. Asfaltti oli siinä kohtaa todella möykkyinen ja saumoja oli paljon korjailujen takia. Tietysti kuului melko kova "pauke" kun auto suti möykkyjen päällä. Tämä taas kerran säikäytti, vaikka syytä säikähtämiseen ei varmaankaan ollut. Kuitenkin etuvetoisen auton vetonivelet tulivat heti mieleen.
Tuleepa mieleen myös viime kesältä yksi reissu. Moottoritietä korjattiin ja alueella oli 60km/h rajoitus. Nooh, samaa vauhtiahan sitä tuli ajettua edessä ajavan kanssa, eli ei aivan sitä mitä taulussa käskettiin ajaa :
Mutta kuinka ollakkaan, tiessä oli aika syvä ja teräväreunainen kuoppa. BANG ! Jeps, säikäytti taas kunnolla ja katkenneiden ripustusten kuvat vilahti silmien ohi. Noh eipä mitään käynyt kumminkaan.
"Kontaktia" on samanlailla erilaisilla autoilla tullut otettua mm. hidastetöyssyihin ja muihin vastaaviin ilman vaurioita. Eli miten on, onko teillä autot kestäneet moiset ? Juuri etuvedoista olisi mielenkiintoista kuulla, koska siinä on eturenkailla niin veto kuin kääntyminenkin. Takavedossa etupyörille jää vain kääntyminen, joten itseensä ottavien osien määrä on pienempi.
Esimerkiksi juuri äsken lähdin gallulla valoista hieman rivakammin märällä kelillä, jonkin verran kovettuneilla nastarenkailla. Asfaltti oli siinä kohtaa todella möykkyinen ja saumoja oli paljon korjailujen takia. Tietysti kuului melko kova "pauke" kun auto suti möykkyjen päällä. Tämä taas kerran säikäytti, vaikka syytä säikähtämiseen ei varmaankaan ollut. Kuitenkin etuvetoisen auton vetonivelet tulivat heti mieleen.
Tuleepa mieleen myös viime kesältä yksi reissu. Moottoritietä korjattiin ja alueella oli 60km/h rajoitus. Nooh, samaa vauhtiahan sitä tuli ajettua edessä ajavan kanssa, eli ei aivan sitä mitä taulussa käskettiin ajaa :
Mutta kuinka ollakkaan, tiessä oli aika syvä ja teräväreunainen kuoppa. BANG ! Jeps, säikäytti taas kunnolla ja katkenneiden ripustusten kuvat vilahti silmien ohi. Noh eipä mitään käynyt kumminkaan.
"Kontaktia" on samanlailla erilaisilla autoilla tullut otettua mm. hidastetöyssyihin ja muihin vastaaviin ilman vaurioita. Eli miten on, onko teillä autot kestäneet moiset ? Juuri etuvedoista olisi mielenkiintoista kuulla, koska siinä on eturenkailla niin veto kuin kääntyminenkin. Takavedossa etupyörille jää vain kääntyminen, joten itseensä ottavien osien määrä on pienempi.