autoliikkeet hyvät/huonot

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
oiskohan paha homma aloittaa tämmönen topikki ;D jotenki joskus on tuntunut siltä että oisko tuoki liike pitäny kiertää kaukaa....
gti car center tosii pahaa miinusta--------------------- olkoot vaikka kuin suuri liike hyvänsä.
 
Vs: autoliikkeet hyvät/huonot

Ihan ok topikki, mutta edellyttää mun mielestä perusteluita mielipiteelle. Ei miten meni pieleen, mikä oli oikein hyvää?
 
Vs: autoliikkeet hyvät/huonot

nokonzok sanoi
Ihan ok topikki, mutta edellyttää mun mielestä perusteluita mielipiteelle. Ei miten meni pieleen, mikä oli oikein hyvää?



takuu asioiden kans ongelmia auto hajosi alle viikko ostopäivästä. (3kk takuu) eivät meinanneet alkaa korvaamaan osia ollenkaan. mutta soitto kuluttaja-asiamiehelle vaikutti kummasti asiaan.
 
Vs: autoliikkeet hyvät/huonot

Tämähän olikin hyvä topikki!! Päästään oikein kunnolla haukkumaan noita kusettaja "autorokareita" ;D :peukku


Itsellä ei henkilökohtaista kokemusta GTI carcenteristä ole mut paljon pahaa kuullut olen, ja näyttäähän tuossa minunkin koslassa olevan KO firman kilvenalus ELI siinä varmaan syy miksi oli tuokin evo niin saatanan huonossa kunnossa, osittain tietenkin EX omistajasta johtuu myös huonokuntoisuus ku ei tosiaan ollu tehny muuta ku vain ajanu n:20tkm, Ei edes öljynvaihtoa, ainoat rempat oli kytkinkopan hitsauttaminen/kytkin remppa ja jakopääremppa japan-importsilla ja nämäkin oli tehty päin vittua ELI tasapaino ajoitukset pielessä ja kytkinkoppa halki, sitten ku asiasta kysyy ni vastataan että ei voi muistaa ku ei ole sähköistä tietojärjestelmää (eli ei takuuta) :peukku no onneksi autoasentajana se ei mikään onkelma ole, auto on suurinpiirtein jo normi-ihmisenkin ajettavissa pienten fisausten aikaansaannoksena..
 
Takaisin
Ylös Bottom