AYC pumpunsuojapelti

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Kertokaas joku viisaampi mulle tarviiko mun ilmata ayc, kun joudun irroittamaan pumpun suojapellin ja siinä samalla lähtee irti ne kaksi putkea jotka lähtevät pumpulta perään?
 
Vs: AYC pumpunsuojapelti

VR. Sykerö sanoi
Kertokaas joku viisaampi mulle tarviiko mun ilmata ayc, kun joudun irroittamaan pumpun suojapellin ja siinä samalla lähtee irti ne kaksi putkea jotka lähtevät pumpulta perään?

Jos letkuja irroitellaan niin toki pitää ilmata sen jälkeen! En ole niin tarkkaan Legun alle katsellut, mutta ainakaan Evossa ei ole tarpeen irroittaa letkuja suojapeltien, ruostesuojauksen tms. vuoksi.
 
Vs: AYC pumpunsuojapelti

ast sanoi
Jos letkuja irroitellaan niin toki pitää ilmata sen jälkeen! En ole niin tarkkaan Legun alle katsellut, mutta ainakaan Evossa ei ole tarpeen irroittaa letkuja suojapeltien, ruostesuojauksen tms. vuoksi.

Mun pitää saada koko pelti pois, ku se on käytännössä ihan maatunu ja pitää uusia. Onnistuuko toi ilmaaminen nyt sillä, et nostaa auton pistää kakkosen sisään kääntää renkaat ääriasentoon ja aukasee perästä ilmausruuvin jne. ja lisää sinne kontissa olevaan säiliöön öljyä?
 
Vs: AYC pumpunsuojapelti

mulla ois taas sellainen tieto että tarvitsee mitsu testerillä laittaa pumppu pyörimään ja sit availemaan ilmausruuveja. näin ainekin viralliset ohjeet. mm. evo10
 
Takaisin
Ylös Bottom