Tuollainen tuli hankittua pikkuvikaisena (ML 244tkm),ja voi pojat..
Omalla tavallaan vain niin paljon hauskempi kampe kuin tuo uudempi farkku.
Ja ainoa pikkuvika mikä piti olla,oli päästöt (HC +2000,CO +10..),mutta motarilla paljastui että kytkinkin luistaa..
Noh,pikkuvikoja.
Auto ollut siis aikanaan Veholla valohoidossa pitkään,jonka jälkeen siirtynyt AD-korjaamolle,jossa tutkineet PITKÄÄN,ja kun eivät vikaa löytäneet,niin koitetaanpa sitten itse..
Tarkastettua tuli AP-vuodot,jako,sytty,ECU (Autotronicin korjaama),tulpat,kaikki anturit ok.TK:lle kun päästää,niin samantien lambda 0,96V,jos kierrättää niin silloin lambdan saa heittelemään (joka sekin siis tässä uusi).
1/2 puola antoi strobolla selkeää voimakasta signaalia,kun taasen 3/4 puola heittelehti ja oli heikompi.
Muutenkin lämmetessään TK:lla välillä "kyykkää",ja juuri ja juuri jaksaa pysyä käynnissä kunnes taas kierrokset nousee normaaliin.
Itse epäilisin kipinänvahvistinta,mutta voihan se olla puolapakettikin,tutkitaan kun keritään..
Jousto-osa pakoputkessa vuosi,ja kun kerran keski/takapönttö on hiljattain vaihdettu,niin aattelinpa pikaisesti iltapuhteina vaihtaa tuon.
Meni kerrankin aivan kuin strömsöössä,reilu puolisen tuntia tupakkitauon kanssa,ja eipä vuoda enään.
Turinat tänne:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=46313.new#new
Omalla tavallaan vain niin paljon hauskempi kampe kuin tuo uudempi farkku.
Ja ainoa pikkuvika mikä piti olla,oli päästöt (HC +2000,CO +10..),mutta motarilla paljastui että kytkinkin luistaa..
Noh,pikkuvikoja.
Auto ollut siis aikanaan Veholla valohoidossa pitkään,jonka jälkeen siirtynyt AD-korjaamolle,jossa tutkineet PITKÄÄN,ja kun eivät vikaa löytäneet,niin koitetaanpa sitten itse..
Tarkastettua tuli AP-vuodot,jako,sytty,ECU (Autotronicin korjaama),tulpat,kaikki anturit ok.TK:lle kun päästää,niin samantien lambda 0,96V,jos kierrättää niin silloin lambdan saa heittelemään (joka sekin siis tässä uusi).
1/2 puola antoi strobolla selkeää voimakasta signaalia,kun taasen 3/4 puola heittelehti ja oli heikompi.
Muutenkin lämmetessään TK:lla välillä "kyykkää",ja juuri ja juuri jaksaa pysyä käynnissä kunnes taas kierrokset nousee normaaliin.
Itse epäilisin kipinänvahvistinta,mutta voihan se olla puolapakettikin,tutkitaan kun keritään..
Jousto-osa pakoputkessa vuosi,ja kun kerran keski/takapönttö on hiljattain vaihdettu,niin aattelinpa pikaisesti iltapuhteina vaihtaa tuon.
Meni kerrankin aivan kuin strömsöössä,reilu puolisen tuntia tupakkitauon kanssa,ja eipä vuoda enään.
Turinat tänne:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=46313.new#new