Bensan merkkivalo?

Miguel

New Member
Liittynyt
2 Kesäkuu 2006
Sijainti
Vantaa
Semmosta ihmeellistä tapahtui toissapäivänä että bensan merkkivalo syttyi. Noh mut ku oli tuolloin vielä puolitankkia bensaa et ei se loppumassa ollut. nysse on sitte paripäivää palanu kokoajan. Mietiskelin et onkos se joku varoitus sitten jostai bensansyöttö viasta tai jotain...?
niin ja siis auto on Galant -91 HB 2.0
 
Vs: Bensan merkkivalo?

Mulla alko kans galantissa moinen siitä et menin sitä ratin säätöä kokeilemaan. Välillä ei palanut ja nyt taas palaa bensavalo. Taitaa olla ihan kosketushäiriö.
 
Vs: Bensan merkkivalo?

ok :) Mulla se alko iha omiaan... No toivotaan et se on vaan kosketushäikkä.
 
Vs: Bensan merkkivalo?

Mystinen vika ilmeni minullakin joskus. Paloi yhtämittaa muutaman tankillisen ajan mutta korjaantui itsestään. Vika tuli sadekelissä ajaessa ja epäilen että se voisi olla tankin puolen liittimessä siihen tulee kolme johtoa ja taisin käydä sitä räpeltämässä silloin.
 
Vs: Bensan merkkivalo?

valo saattaa myös alkaa sekoilee ja mennä mykäksi, sillon vika todennäköisesti on tankin anturissa.
siellä on erikseen valon anturi ja pa-mittarin anturi

valon anturi on sellanen vastus kiiltavässä kotelossa ihan pohjalla
 
Vs: Bensan merkkivalo?

No täytyypi tarkkailla tilannetta. Eipä tuo paha vika ole:) Ei muutaku :driver
 
Vs: Bensan merkkivalo?

No onko tietoa että missä vaiheessa ko. valo syttyy normaalisti sitten tankin vajetessa? Ite hommasin -93 (uudempaa korimallia) 1.8 galsun ja sillä ajelin niin viisari taisi mennä jo vähän "miinuksen" puolelle, mutta valo ei syttynyt? Eli onko merkkivalo rikki, vai kestääkö tuon mennä reilustikkin "miinuksen" puolelle, ja valo syttyy vasta sitten?

Sittenhän sen olisi saanut selville, kun olisi ajanut niin pitkään että valo syttyy tai bensa loppuu, mutta en enää uskaltanut antaa vajua enempää vaan kävin tankilla niin jäi sekin homma selvittämättä. :)
 
Vs: Bensan merkkivalo?

juu mulla oli sama homma par vuotta sitte ,otin vaan sen polttimon pois ku ei alkanu sammuu vaik oli kui tankissa löpöä
 
Takaisin
Ylös Bottom