bensanpaineensäädin > kiskoon

Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

Mulle on tulossa tuollainen..

http://www.ebay.com/itm/NEW-FUEL-RAIL-ADAPTER-With-6mm-Tail-For-Mitsubishi-Evo-1-3-ECLIPSE-DSM-/370598850852?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item564969b124&vxp=mtr
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

Ahdetuissa voi olla sitä painettakin sitten sen verran että letku just eikä melkein sopivan kokoisella miniABA kiristimellä kiinni jos tuollaista käyttää.
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

ast sanoi
Ahdetuissa voi olla sitä painettakin sitten sen verran että letku just eikä melkein sopivan kokoisella miniABA kiristimellä kiinni jos tuollaista käyttää.
Eiköhän sitä vaparissakin voi olla,varsinkin tuplapumppu-järjestelmällä..
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

pistää suoraa kahdella klemmarilla ni eikö se siinä pysy, jos noi orkkis letkutki pysyy klemmareilla jotka saa sormin irti :)
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

Clutchkick sanoi
pistää suoraa kahdella klemmarilla ni eikö se siinä pysy, jos noi orkkis letkutki pysyy klemmareilla jotka saa sormin irti :)

Ne orkkisletkut klemmareilla eivät olekaan painepuolella :)
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

Clutchkick soitteleppa tuonne niin varmasti löytyy www.sarlinraceteam.fi
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

Mopo-sportista löytyy myös
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

En ainakaan itse moposportilta löytänyt kun oli tarve. Ebaysta tilasin tuollaisen linkitetyn.

btw. löytyisi tuollanen itse tehty. tarve oli kova ja sorvi lähellä. Piti ainakin sen ~4kk bensat siellä missä pitääkin.


Clutchkick sanoi
kumpi niistä olis paree
 
Vs: bensanpaineensäädin > kiskoon

mitäs noihi säätimen liitäntöjen kierteisiin? ettei vuoda läpi, letkukaras ei ollu kierre pohjaanasti joten kupariprikka ei keskity
 
Takaisin
Ylös Bottom