carisma 1.8gdi öljyt.

jyrken

New Member
Liittynyt
15 Huhtikuu 2010
pitäisi vaihtaa moottoriöljyt carismaan 1.8gdi.mitäs öljyä sinne kannattaisi laittaa?
 
Vs: carisma 1.8gdi öljyt.

selkeästi googlen käyttö on sinulla jäänyt vähälle.

onko autosi vuosimalli 1997-1999 vai 1999-2005?
 
Vs: carisma 1.8gdi öljyt.

jyrken sanoi
pitäisi vaihtaa moottoriöljyt carismaan 1.8gdi.mitäs öljyä sinne kannattaisi laittaa?

Etsi tältä foorumilta galant gdi öljyt, taitaa löytyä juttua jopa yleisestä GDI-keskustelusta :) ainakin itse sinne lisäilin öljysuosituksia mitä sain selville. Samat ohjeet pätevät myös carismaan.


Ja muillekin foorumilaisille, mielestäni KVG ei ole kovin asiallinen vastaus. Voihan näitä kysellä vaikka suomi24 keskusteluissa, mutta merkkikerhon sivuilta luulisi saavan kunnollisia kommentteja?
 
Vs: carisma 1.8gdi öljyt.

-98vm joo eilen hain tuommosen kulkineen niin ajattelin vaan kysäistä asiaa.tuntuu vaan aina kun johonkin foorumille kirjoittaa,niin olevan välillä niin vaikeata tuo vastauksen saaminen.enkä kyllä ole tänne kirjoitellu et ei luulisi olevan niin vaikeata olevan tuo vastauksen saaminen...haulla kyllä koitin katella mut en ainakaan itse ihan suoraan vastausta löytäny anteeks vaan vaivasta jonka nyt aiheutin kysymykselläni!
 
Vs: carisma 1.8gdi öljyt.


Siis noi mun laittamat sanat googlessa kertoo heti, että 5w40 täyssynteettiset mobililta. Valmistajalla tuskin on mitään väliä tavallisessa autossa ja öljynvaihtovälihän se kuitenkin enemmän merkkaa kuin valmistaja. Heti alkaa parku kun koitin ohjeistaa etsimään tavalla, jolla saat nopeasti vastauksen kysymykseesi.
 
Vs: carisma 1.8gdi öljyt.

Biim sanoi
Siis noi mun laittamat sanat googlessa kertoo heti, että 5w40 täyssynteettiset mobililta. Valmistajalla tuskin on mitään väliä tavallisessa autossa ja öljynvaihtovälihän se kuitenkin enemmän merkkaa kuin valmistaja. Heti alkaa parku kun koitin ohjeistaa etsimään tavalla, jolla saat nopeasti vastauksen kysymykseesi.

Ja samaisilla sanoilla löytyy myös juttua jossa suositellaan nimenomaan GDI:lle kehitettyjä öljyjä. Itekkin kyllä ihan peruslitkuja käyttäny.. 5w40 ja 10w40 en oo huomannu käytännön eroo.
 
Takaisin
Ylös Bottom