Carisma -99, avain

J

jasse78

Guest
Saako jossain teetettyä avainta(paikallisella ei vehkeitä tohon mikrosiruun) vai onko mentävä suoraan Deltaan pino kädessä? Hintaluokka yhelle avaimelle tais olla 80e-->

Mulla on myös jonkinlainen kaukosäädin keskuslukkoon, mutta ei anna elon merkkejä vaikka uusinkin patterin sinne(ei valo syty kun painaa). Saako sitä mitenkään tsekattua/mitattua onko se jo eläkkeellä vai toimiiko?

Kuvassa auton oma avain ja kaukosäädin..
 

Liitetiedostot

  • 5.jpg
    5.jpg
    24.4 KB · Lukukerrat 1,049
Vs: Carisma -99, avain

Mulla on samannäköinen avain -01 Carismassa. Jouduin teettämään paikallisessa merkkiliikkeessä (Mega-Auto Lahti) uudet avaimet kun mustat muoviosat mureni käsiin. Hinta 50,- per avain ja 50,- koodaus, yht. 150,-.

Myös kaukosäädin on tuon näköinen. Toinen niistä toimii OK, toinen oli kuollut mutta sain sen toimimaan niin että nyt se pelittää noin joka viides kerta. Kannattaa yrittää putsata ja väännellä metalliosia joihin patterit ottaa kiinni. Vikaa on luultavasti (ainakin mulla) myös painikkeiden kytkimissä jotka ovat piirilevyllä. Aktiivinen painelu on kyllä virkistänyt niitä. Muuten niille ei kai voi tehdä mitään...

Lisäksi kaukosäädin saattaa kadottaa "paritus"koodinsa jos siitä on pitkään patterit irti. Kaken parittamiseen on mielestäni näkynyt ohjeita jossain näillä sivuilla.
 
Vs: Carisma -99, avain

Tuohon carisman avaimeen, se on ollut merkkiliikkeessä halvempi kuin noissa lukkosepillä. Ja onpahan OEM. ;)
 
Vs: Carisma -99, avain

jasse78 sanoi
Saako jossain teetettyä avainta(paikallisella ei vehkeitä tohon mikrosiruun)
Teetä paikallisella sepällä tavan avain ilman sirua, ota vanhasta avaimesta siru, tee uuteen avaimeen sirulle paikka ja "upota" siru uuteen avaimeen. Toimii kuten entinenkin eikä maksa paljoa.
Nimim. "tein itse saman operaation"
 
Takaisin
Ylös Bottom