Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Jarski

Carisma 1,8 GDi -98
Liittynyt
17 Marraskuu 2007
Elikkäs eilen yhtäkkiä ajossa nosti kierrokset itsestään 3 tonniin ja pitää niitä siellä hetken. Tyhjäkäyntikin oli 1500rpm. Missähän vika voisi olla? ??? Kuitenkaan koko aikaa ei auto tätä tee. Ärsyttää kun kiihdyttelee itsestään. :seina
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Jarski sanoi
Elikkäs eilen yhtäkkiä ajossa nosti kierrokset itsestään 3 tonniin ja pitää niitä siellä hetken. Tyhjäkäyntikin oli 1500rpm. Missähän vika voisi olla? ??? Kuitenkaan koko aikaa ei auto tätä tee. Ärsyttää kun kiihdyttelee itsestään. :seina

tyhjäkäyntimoottori täynnä nokea...
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Harri K sanoi
tyhjäkäyntimoottori täynnä nokea...

Nyt kun tuli itsekkin sorruttua moiseen autoon (saamarin suomen mitsu kun laitoitte sporttia vain gdi:n yhteyteen, i hate you guys) niin kiinnostais että jos joku klubilainen ois noita enemmän rassannu ja saatais jonkun lainen dokumentti asiasta aikaan :peukku
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Onko kuinka iso homma ite irrottaa ja puhdistaa toi tyhjäkäyntimoottori? ???
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

No onko kaasuläppäkotelo avattu ja putsattu?
Täältä foorumilta löytyy useita viestejä GDI:n putsauksesta.
Aloita siittä että otat kaasuläppäkotelosta sähköliittimen auki ja sitte irrotat kaasuläppäkotelon ja putsaat sen. Täynnä nokea.. putsaa myös imusarjaa mitä pystys kaasuläppäkotelon poiston jälkeen.
En muista miten noissa on idle speed stepperi, mutta ainaki magneetti niissä on joka vetää kaasuläppää. Joskus se magneetti on irronnut.. Vältä siis itse läpän heiluttamista käsin kun se on irti sulla se kaasuläppäkotelo.
Ellet itse uskalla niin vie huoltoon....
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Harri K sanoi
No onko kaasuläppäkotelo avattu ja putsattu?
Täältä foorumilta löytyy useita viestejä GDI:n putsauksesta.
Aloita siittä että otat kaasuläppäkotelosta sähköliittimen auki ja sitte irrotat kaasuläppäkotelon ja putsaat sen. Täynnä nokea.. putsaa myös imusarjaa mitä pystys kaasuläppäkotelon poiston jälkeen.
En muista miten noissa on idle speed stepperi, mutta ainaki magneetti niissä on joka vetää kaasuläppää. Joskus se magneetti on irronnut.. Vältä siis itse läpän heiluttamista käsin kun se on irti sulla se kaasuläppäkotelo.
Ellet itse uskalla niin vie huoltoon....

Vielä yks tyhmä kysymys: Millä tota kaasuläppäkoteloa kannattaa puhdistaa? Uskaltaako sitä pyyhkiä ja mitä ainetta suosittelette? ???
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Harri K sanoi
Ellet itse uskalla niin vie huoltoon....

Ainakin vähän semmonen fiilis jäi Vehon jäljiltä että alkaa olee Gdi osaaminen aika kiven alla, kun ei noita enää tuu uusina.

Täytyy tuo oma Gdi ottaa jossain välis työnalle, ois kiva jos sais kaikki 106kw käyttöön jossain vaiheessa. Puhdistukseen varmaan kaasuttimen puhdistusaine ois kova.
 
Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

Jarski sanoi
Vielä yks tyhmä kysymys: Millä tota kaasuläppäkoteloa kannattaa puhdistaa? Uskaltaako sitä pyyhkiä ja mitä ainetta suosittelette? ???
Timantti tiskiltä ostamaan siihen tarkoitettua puhdistus ainetta.
 
Takaisin
Ylös Bottom