Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ainoastaan pakki päällä, ainakin mitä minä huomasin. Kun vähän hipaisee kaasua kierrokset nousee ja kuin painaa jarrua niin kierrokset ovat vieläkin noin 2000 rpm. Menee alas vasta kun vaihtaa vaihdetta p kohtaan.
Mulla tekee lanceri saman kun on kylmä kone juuri startattu ja tökkäsee pakin päälle (mulla on siis -02vm 1.8Gdi turbo lanceri automaattina), eli ihan randomina vika vois olla lämpöanturi joko laatikossa tai koneessa
minulla oli kone kyllä ihan lämmin. Auto on seissyt tosi paljon kun edellinen omistaja ei ole ajanut sillä paljonkaan viime vuosina. Huomasin myös että tyhjäkäynti heittelee vähän, käy kyllä tosi nätisti ja tasaisesti muuten.
ei itse vikaan varmasti auta mutta putsaa jarrutehostimen letkulähtö imusarjasta.kierrä ihan irti se nippa ja putsaa kunnolla,samoin se reikä missä se on kiinni. omani meinasin peruuttaa toisen auton keulasta sisään kun ilman varotusta meni tukkoon ja tehostus hävis.
Onko kenelläkään jotain tietoa mistä voisi yllä mainittu ongelma johtua? Eli tosiaankin kun peruutuusvaihde on kytketty ja vähän painaa kaasua niin kierrokset nousee itsestään niin että joutuu painamaan jarrua ihan kunnolla että saa auton pysähtymään. Kierrokset ovat korkealla siihen asti että siirtää vaihteen n asentoon, silloin kierrokset menee alas normaalin tyhjäkäyntiin.