Carismaan korisarjaa

DJM

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998
Liittynyt
30 Elokuu 2004
Sijainti
Seinäjoki

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998

Ongelma nro 1: Mistä korisarja?

Ongelma nro 2: Minkä "EVO"-mallin tavarat sopii?

Ongelma nro 3: Alustasarja, minkä merkkinen, paljonko madallusta edestä/takaa?

Ongelma nro 4: Tekniikan viritys ilman turbon asennusta?

Ongelma nro 5: Putkisto katista taaksepäin?

Näihin muutamaan huutavaan ongelmaan vastauksia ja kommentteja itse tehdyistä heebeleistä ym ym ym....
 
DJM sanoi

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998

Ongelma nro 1: Mistä korisarja?

Ongelma nro 2: Minkä "EVO"-mallin tavarat sopii?

Ongelma nro 3: Alustasarja, minkä merkkinen, paljonko madallusta edestä/takaa?

Ongelma nro 4: Tekniikan viritys ilman turbon asennusta?

Ongelma nro 5: Putkisto katista taaksepäin?

Näihin muutamaan huutavaan ongelmaan vastauksia ja kommentteja itse tehdyistä heebeleistä ym ym ym....

Ongelma 1. Hyvin varustetuista tuning sälä liikkeistä, varaa paljon rahaa mukaan ;D Ilman pientä muokkausta ei taida suoraan sopia mikään

Ongelma 2. EVO5, 6 ja 6,5 Kaikkiin tarvii hieman muokata.

Ongelma 3. Koni Sport iskarit + jouset jotku. Kannattaa kysellä liikkeistä, esim http://www.jmtech.fi/ tai http://www.drwheelgoods.fi/ noista minä hommasin

Ongelma 4. vapaavirtaus ilmansuodatin, lastu? , putkisto

Ongelma 5. Itselläni on 2,5" putki katista taaksepäin itse taivutettu ja hitsattu + Martelius RST vaimennin. Halpa ja hyvä.

Jos haluat vinkkejä ja opastusta ni lähetä privaa..
 
Lisäksi vielä.. 1.8GDI -98 Sama alusta kuin Volvo V40/S40, eli samat iskarit ehkä jousetkin.
Mulle tuli Iskarit ja laatikossa luki Volvo V40 :eek:
 
Vesku sanoi
Lisäksi vielä.. 1.8GDI -98 Sama alusta kuin Volvo V40/S40, eli samat iskarit ehkä jousetkin.
Mulle tuli Iskarit ja laatikossa luki Volvo V40  :eek:
Pitää paikkansa, kaikki alustan osat on vaihtokelpoisia V/S40 mallien osien kanssa!

Kun ostin mun Carisman niin jarrupaloista oikein loisti Volvon tekstit :p Tussi oli kaivettava heti esiin ;D
 
Jos jotain tehon lisäystä mielit niin älä ainakaan lastua ei ole paljoakaan hyötyä vaparissa menee rahat turhaan ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom