Carisman oviverhoilu

Carisma-mies

Mitsubishi Carisma 1.6 -98*myyty
Liittynyt
23 Elokuu 2005
Sijainti
jyväskylä
Onko sedanin ja hb-mallin oviverhoilut samanlaiset,eli voiko laittaa sedanin oviverhoilun hb-malliseen autoon.Kyse on nimenomaan vm 96-99 eli vanhakoppasesta autosta.
 
Vs: Carisman oviverhoilu


Kyllä on samanlaiset, verhoilun väri/kuvio saattaa olla erilaiset, mutta muoto on sama.
 
Vs: Carisman oviverhoilu

No se on hyvä jos ne käy,olen yrittänyt metästää oikean väristä mutta ei tahdo oikein löytyä.Joutuu todennäkösesti hajottaan ton verhoilun että sais ton keleen takaoven auki.
 
Vs: Carisman oviverhoilu

Carisma-mies sanoi
No se on hyvä jos ne käy,olen yrittänyt metästää oikean väristä mutta ei tahdo oikein löytyä.Joutuu todennäkösesti hajottaan ton verhoilun että sais ton keleen takaoven auki.

Siis hä?? Eikö ovi aukea? Jääkö lukkoon? Sen avaaminen pitäisi onnistua ilman hajoittamista.. Uskoisin ainakin.
 
Vs: Carisman oviverhoilu

Carisma-mies sanoi
Joutuu todennäkösesti hajottaan ton verhoilun että sais ton keleen takaoven auki.

Mä jouduin ottamaa entisest corollasta takaoven panelin irti ovi kiinni, ku keskuslukon moottori leipo jumii. Olihan se vähän hankala homma, mut onnistu kyl mitää rikkomatta. Carisman ovipaneli on varmaa kans muovia, ni kyl se vähän joustaa. Kärsivällisyyttä peliin :peukku
 
Vs: Carisman oviverhoilu

Vesku sanoi
Siis hä?? Eikö ovi aukea? Jääkö lukkoon? Sen avaaminen pitäisi onnistua ilman hajoittamista.. Uskoisin ainakin.
Jep kiinni on ku alko jouluna ei aukea sisältä eikä ulkoa.Kyllä kahvoilla lukkoon yhteys toimii mutta silti ei aukea,varmaan ite lukossa on jotain vikaa,pitää ruveta metästään takaoven räjäytyskuvaa jos sieltä sais jonkun vinkin että mikä mättää.
 
Vs: Carisman oviverhoilu

Do dii....Ovi toimii taas sieltä oli ulkokahvan tappi lähtenyt irti,ja sisäkahvan tangot oli kierossa.Ja verhoilukin läx pienillä vaurioilla irti,tosin löysin samalla kuosilla "uuden"verhoilun purkaamosta.
 
Takaisin
Ylös Bottom