Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

rance pappa

Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2006
Millaisia renkaita muilla on vm 1996 carismassa? Ittellä nyt 195/70r 14 renkaat ja kun takapenkillä porukkaa niin ottaa perkules kaariin mutta vain esim kurveissa tai montuissa? Olisko iskarit kypsät? katsastuksessa luvut oli muistaakseni jotain 70% luokkaa ja eivät ole huonot ajaakkaan mutta silti ottaa kaariin kavereitten kans. Millaisia renkaita muilla? Kellään vastaavia kokemuksia?? :seina :driver
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

Örr, onkos vakiovanteet vai mitkä? Jos on ET väärä tai jotain (renkaat liian ulkona).
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

Vois tännekkin viisastella. Oletko varma ettei ota sisälokasuojaan eikä varsinaiseen kaareen, näin teki ainakin eräässä gdi carismassa, jos oli iso lasti takana.
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

Mulla tekee samaa -99 1.8GDI Carismassa, mut rengas tosiaan hinkkaa muoviseen sisälokasuojaan, eikä itse kaareen.
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

itellä raapi kesällä ku oli 205/40r17 renkaat alla nii otti takakaariin kiinni. ensin luulin et otti vain sisälokasuojaan mut kyllä se otti siihen kanttaukseen kiinni. en ymmärrä miksi carismassa pitää kaaret olla taitettuna sisään päin eikä ulos niinku kaikissa muissa autoissa.
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

Mulla nyt alla 205/50/16" nastagummit ja vanteiden ET 40. Todella herkästi raapii kaariin kiinni, etenkin kun perhe on kyydissä, ei tarvii kovin kummoinen töyssy tai kurvi olla.
Vähän suunnittelin noille vanteille kesäksi 205/45/16 renkaita, mutta saas nähdä. Pakko kohta vaihtaa alle orkkis peltivanteet kitakoilla, niin loppuu raapiminen ja ropina.
 
Vs: Carisman renkaat ottaa taka kaariin???

Meillä on alkup. alut ja pellit(nastoille) ja ei ne ole sen kummemmin raapineet.. :eek:

Tosin jossain kovin isossa montussa on saattanut nopeasti "hipaista" kiinni. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom