Carisman spoileri?!?

Ja minkähänlaista spoileria ? Ainakin ennen vanhaan ihan maahantuojalla oli optiona / lisävarusteena saatavilla matala lintulauta.
 
Rahalla saa EVOn spoikkuja. itse suunnittelin laittavani Subarun WRX siiven. tai vastaavan
 
Vesku sanoi
itse suunnittelin laittavani Subarun WRX siiven.

Vesku, onko tarvetta kyseiselle siivelle? Jos vastaus myönteinen, niin mulla löytyy ylimääräinen, joka on nyt vuoden päivät pölyttyny tuolla autotallissa tyhjän panttina.
Siipi on kaikin puolin ok kunnossa, kun eipä se ollut käytössäkään kuin ekat muutamat tuhannet kilometrit.
 
671 euroa
















... on näköjään ovh sille maahantuojalla ;D ;D.

Reilut 55% olen valmis sivaltamaan siitä veks, eli 300 eurolla voin tehdä kaupat :).
Kuviakin voin ottaa siitä, jos tarvetta. Emaili osotetta vaan vaikka yv:llä, niin homma toimii.
 
Molemmilla herroilla fotoja/mittoja iimeilin saapuvat-kansiossa :peukku.
 
Vs: Carisman spoileri?!?

Mun kanssa tarvitsisi saada carismaan (98) spoileri, mutta mun ongelma on etten tiiä millaista haluan (naiset ::)) Kun tuntuu että joku evo spoileri olisi liian iso ja massiivinen, mutta taas toisaalta haluisin sen tyylisen... en ainakaan mitään normi vakio spoikkaa halua ;D
Olisiko jollakin laittaa linkkejä millaisia spoilereita olisi tarjolla tuollaiseen autoon ja mielellään sellaisia linkkejä että saa ihan helposti tilattua.. jos vaikka suomesta löytyisi :p siis mä en oo vaativa ::)
 
Vs: Carisman spoileri?!?

No kerta tämä topicci täältä paukahti pinnalle niin mainittakoon, että toi mun WRX:n siipi on edelleen myymättä.
Jos sellainen kiinnostaisi niin eikun infoa kehiin... lähes uusi ja lähtee alle puoleen ovh:sta ;D.

Voin laittaa kuvia ja mittoja (niin itse siiven kuin kiinnityspisteidenkin) tulemaan emailiin, kunhan sellaisen vain tiedoitat :).
 
Vs: Carisman spoileri?!?

No tästä
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15634.msg97966#msg97966
 
Vs: Carisman spoileri?!?

Kamalaaa. olen unohtanut koko mitsufoorumin olemassa olon :eek: ::)
Jos nykyään alkaisi taas aktiivisemmin selaamaan tätä 8)

Noh eipä kamalan moni ole tullut spoilereita ehdottelemaan ;D
elikkä edelleenkään en ole saanut aikaiseksi hommattua spoileria. Ei ole mitään fiksua tullut vastaan ::)
 
Vs: Carisman spoileri?!?

Sassy sanoi
Kamalaaa. olen unohtanut koko mitsufoorumin olemassa olon :eek: ::)
Jos nykyään alkaisi taas aktiivisemmin selaamaan tätä 8)

Noh eipä kamalan moni ole tullut spoilereita ehdottelemaan ;D
elikkä edelleenkään en ole saanut aikaiseksi hommattua spoileria. Ei ole mitään fiksua tullut vastaan ::)

Mulla on yks evo7 takaspoikka ylimääräsenä. Sen sais halvalla.... ;D
 
Vs: Carisman spoileri?!?

Oliskos kuvaaa :p ja hintaaa.... ;D
Voisit vaikkapa laittaa mulle s.postia mitsu_85@hotmail.com ;D
Jos et tänne halua laittaa koko kansan nähden ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom