CDA järjestelmästä

R

rascal

Guest
Carbon Dynamic Air Box.

Tarkoituksena olisi laittaa (Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi Vm.95) normi suodattimen paikalle kyseinen suljettu vapaavirtaussuodatin.

Luonnistuuko vaihto operaatio siinä toivossa, että autoon tulisi muutama hevonen lisää? Myöhemmin on suunnitelmissa vaihtaa putkisto vapaammin virtaavaksi.

Kaikki palaute ja neuvot ovat tarpeen, joten kiitos niistä etukäteen...
 
Muutama heponen voi tulla, mut niiden oloa et huomaa.
Kaasuun vastaavuus voi hieman parantua. Ennemmin käyttäisin rahat johonkin muuhun. Taikka harrastuspohjalta tee itse tuollainen ilmanotto / vapaavirtaussuodatin kotelo.

Vaikeimmasta päästä:

http://www.sportpug.com/artikkeli_disp.php?id=86
 
Dänks...

Taidan kallistua siihen itserakentelun puolelle.
Hmm.. onkohan tuo CDA kotelo peltiä vai ihan jotain muuta? Vai onko sillä sen enempää merkitystä? Täytyypi tutkia ennenkuin hutkii..
 
Muutama heponen voi tulla, mut niiden oloa et huomaa.
Kaasuun vastaavuus voi hieman parantua.

Tämän vastaavuuden kaasuun kyllä allekirjoitan.
Vois koklata tehdä jonkun putken tuonne keulalle imemään "ahdettua" ajoviimailmaa :eek: :D
 
Putkiston vaihto ja catin pois ottaminen ei käytännössä vaikuta mitään, jos tarkoitat putkistolla pelkästään catin jälkeistä osaa.

Kannattaa suoraan teettää/tehdä RPW:n mitoilla 4:1 peltipakosarja. Sekään ei taida olla mikään optimaalinen, kun se menee vanhan putken mittoihin yms mitä olen vertaillut.

rpw putken mitat löydät searchilla.
 
Koko putkistoa ajattelin ja mielessä kyllä kävi pakosarjan teettäminen, mikäli budjetti sen vielä sallii. Kallistahan se on. Kattiahan tosta ei mun käsittääkseni saa pois ottaa..

Mainittakoon vielä, että tarkoituksenani oli pientä piristämistä ilman muutoskatsastusta.
 
no siis sehän ei oo mikään vaiva tehdä/vaihtaa väliputkea tarvittaessa ;D

Taitaa vaan ainoo hyöty olla painon putoaminen tossa cat / väliputki jutussa
 
Takaisin
Ylös Bottom