K
KimmoH
Guest
Ajattelin vaihtaa tuon 1.2 litraisen bensarohmun johonkin hitusen tehokkaampaan koneeseen. Olen aika paljon tutkistellut asioita mutta pari kymysystä tulee mieleeni:
edit: auto on vuosimallilltaan 1988
1. Onko 1.5l 4G15 12-venttilisillä moottoreilla varustettuja autoja tehty ilman ruiskua?
2. Löytyykö joltain kerholaiselta jonkinlaista kuponkia muutoskatsastusta varten jossa selviäsi 1.2 ja 1.5 litraisten 4G15 Colttien erot? (ei tosin taida olla muuta kuin motti?)
3. Oisikohan weberin tmv. muun merkkivalmistajan kaasarista jotain hyötyä tehojen ja/tai bensankulutuksen kannalta 1.5l 4G15 moottorilla varustetussa autossa?
4. Voiko 4G15 1.5l moottoria piristää edullisesti? Koska puran vaihdettavan moottorin osiin, teen kansirempan, vaihdan tiivisteet, jne. niin siinä samalla jotain simppeliä viritystä voisi tehdä.
Vaihdeloota olisi tarkoitus samalla vaihtaa 5-loviseen.
Mitähän muuta tuossa koneen swapissa kannattaisi huomioida?
edit: auto on vuosimallilltaan 1988
1. Onko 1.5l 4G15 12-venttilisillä moottoreilla varustettuja autoja tehty ilman ruiskua?
2. Löytyykö joltain kerholaiselta jonkinlaista kuponkia muutoskatsastusta varten jossa selviäsi 1.2 ja 1.5 litraisten 4G15 Colttien erot? (ei tosin taida olla muuta kuin motti?)
3. Oisikohan weberin tmv. muun merkkivalmistajan kaasarista jotain hyötyä tehojen ja/tai bensankulutuksen kannalta 1.5l 4G15 moottorilla varustetussa autossa?
4. Voiko 4G15 1.5l moottoria piristää edullisesti? Koska puran vaihdettavan moottorin osiin, teen kansirempan, vaihdan tiivisteet, jne. niin siinä samalla jotain simppeliä viritystä voisi tehdä.
Vaihdeloota olisi tarkoitus samalla vaihtaa 5-loviseen.
Mitähän muuta tuossa koneen swapissa kannattaisi huomioida?