Colt CA 0 korisarjat?

C

Coltmies

Guest
Mitä kaikkea mahdollisuuksia on 92-96 colttiin korisarjoja? Itse olen ollut australiaan yhteydessä www.newstylemotorsport.com :iin, sieltä vissiin saisi sopivan puskurin kyseiseen vehkeeseen? Toinen, minkä olen löytänyt on http://www.auto-extreme.com/nl/viewtopic.php?id1=17&id2=310 osoitteessa oleva korisarja, joka maksaa 847€. Tämä firma on belgiassa. Onko muita vaihtoehtoja? Itse olen uusi tällä palstalla, joten älkää ottako itseenne jos kyselen tyhmiä... :D
 
Tervetuloa vaan joukkoon sekalaiseen ;D

Toi auto-extremessä oleva sarja on pakfeiferin valmistetta ja sitä tuo maahan hp-tuning
www.hptuning.com

toi Newstylen widebody vois olla aika häijy, jos oot ollu yhteyksissä sinnepäin, niin minkä hintainen tollanen setti on??
 
kiitos vaan Jippiille sähköpostin automaattisesta puhdistamisesta... :( En ulkoa muista niitä hintoja, mutta yhteensä oli vissiin alle 800€... ::) Ei taida heittämällä niistäkään mennä paikalleen kuin tuo etuspoileri, koska niillä Coltti on porrasperäinen, mallinimi Lancer CC. Postikulut ja tullimaksut on varmaankin miljoonia.

HP-tuningilla on vissiin katteet kohillaan ;D
 
Joo ei se HP-Tuning ihan heti halpakaan ollut :mad:
Ei tuu ainakaan meikäläisen Coltiin mitään sieltä
(En ainakaan usko ;))

Mulla on tos vähän toisenlaista viritystä käynnissä, katotaan minkä näköinen koltiainen keväällä on ;)

Minkäs värinen muuten toi sun Colt on?
 
Takaisin
Ylös Bottom