Colt GTi:n douppaus

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Niin muistelin et joskus ois ollu Chippaamisesta puhetta mutku en löytäny niin aloitan keskustelun ainakin nyt ;D

Elikkä rupesin miettimään noita lastu juttuja, (kaikki muu on selvää pässinlihaa) Mahtaakohan kukaan GTi Colt/Lancer omistajista olla lastuttanu autonsa??

Kokemuksia, hintoja, mistä, y.m. y.m.???
 
Vapaastihengittävän chippaus hyödyt erittäin kyseenalaisia, olemattomia käytännössä. Henkilökohtaisesti EN SUOSITTELE!
 
Joo en mä mitään yleislastuja vaan eikös niitä ole ihan sellasiakin jotka räätälöidään koneen mukaan???

Ja mun käsityksen mukaan niistä jo pitäis jotain hyötyä ollakkin (ainakin se et ei pääse rahat homehtumaan taskus ;D ;D)
 
;D Lainaatko sä fyrkat häh!? ;)

Mun täytyy ottaa ensin ero emännästä tai se näyttää mulle Hestecit ;D ;D
 
nythän mä hokasin, et hestec on ihan persiistä ;D
varsinkaan kun meillä ei oo sellasia :p
 
Juu mä ehdotinki jo muijalle et ku toi vanha Colt myydään pois ni mä voisin ohjata rahat harrastustoimintaan ;)...

EI kuulemma käy :mad: ??? :D
Pitäis vissiin tuunata tohon pihalle ne rahat ;D

Mut aattelin sitä Unichippiä mitä Hestecin sivuilla on tarjolla, josko sellanen ois mistään kotoisin??
 
No tottahan siitä moottoristasi tehokkaan saa jos rupeaa tosissaan tekemään hommia sen eteen. Noin 10 vuotta takaperin yhdelle ralliäijälle väsättiin 16v GSI Kadetin vakiotehoista (156hv) 230 heppainen, johon tarvittiin:
-uusi nokka
-kansityöt
-ruiskumuutoksia
-tehokkaampi bensapumppu
- jne. jne.

Eli kyllähän sitä rahalla saa tehoa, mutta eri asia onko enää järkeä...

Mutta kun näiden autojen kanssa värkkäilee, järjellä ei ole sijaa tunteiden hallitessa hommia! ;D ;D
 
Jeps, tunteella vaan ;D
Sit usein tulee eteen, tos kohtaa myös se, kun lähetään
nokkaa/nokkia vaihtaan ja ruiskumuutoksia yms. niin
alkaakin tulla jo päästöjen kanssa ongelmia... tää niin
ihana toimenpide katsastuksen yhteydessä ;). Kaikkee
ne keksiikin?
t:Arska
 
Totta! Mutta olen mielenkiinnolla ihmetellyt, kun tässä virittelyistä ja katsastuksista puhutaan, mitä varten keskustelette "muutoskatsastuksesta" intercoolerin osalta, jos sellaisen on asentanut? Ei ole itsellä kyllä tarvetta moiseen koskaan ollut ja aina on menny läpi!
 
Totta! Mutta olen mielenkiinnolla ihmetellyt, kun tässä virittelyistä ja katsastuksista puhutaan, mitä varten keskustelette "muutoskatsastuksesta" intercoolerin osalta, jos sellaisen on asentanut? Ei ole itsellä kyllä tarvetta moiseen koskaan ollut ja aina on menny läpi!

Jep, sehän on sillai ,et ne rinnastaa välijäähdyttimen jäl
kiasentamisen moottorinvaihtoon? Ja tämähän vaatii
muutoskatsastuksen noin niinku pykälien mukaan, mie-
lestäni tuntuu typerältä. Itelläni on ollut tossa E15:ssa
jo vuodesta -98 lähtien cooleri kiinni ja ei oo muutos-
katsastettu eikä ikinä oo inssi ollut kiinnostunut auton/
rekisteriotteen yhtäläisyydestä täs kohtaa.Oon ite aja-
tellu sen sillälailla, et jos inssi takertus siihen niin sanoi-
sin vaan pokkanaan, et aina se on siinä ollut ja jos tun-
tuu inssistä pahalta niin ei muutakun muutoskatsaste-
taan tää ni saat otteen mieleseks ;).
Taitaa mennä jo vähä topicin ohi.
t:Arska
 
Jeps, tunteella vaan ;D
Sit usein tulee eteen, tos kohtaa myös se, kun lähetään
nokkaa/nokkia vaihtaan ja ruiskumuutoksia yms. niin
alkaakin tulla jo päästöjen kanssa ongelmia... tää niin
ihana toimenpide katsastuksen yhteydessä ;). Kaikkee
ne keksiikin?
t:Arska

No päästöjen kans ku osaa kikkailla ni on niitä tuplakaasareil olevia ym päästöllisiä vempeleit saatu läpi puhtaasti mittauksista.
Yks hyvä konsti o kasvihuonejyrsinten bensa, joka o kallist mut palaa tosi puhtaasti ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom