colttien omistajat!

M

mitsu87

Guest
kertokaapa ihan mielenkiinnosta mitäs olette tehneet omalle coltillenne kaunistuksia....
itelläni coltin rakentelu on vasta alussa mut on siinä jo väritetty sisustaa ja vähän konehuonettakin, takapuskuri on vaihtunu, rallye ratti+ kepinnuppi. ja muutakin pientä sälää.....
 
Käy katsomassa euroopan mallia..
www.coltmania.de
sieltä saa hienoja ideoita..

Itse tein aikoinaan perusjutut: -40mm Alusta ja iskarit, samalla uusittiin puslat ja kallistuksenvakaajan kumit.
195/50R15 rengastus.
Sisustaan: kojelautaan 4" paikat kulmiin, A-pilariin diket ja Midi paikat oviin.. Konttiin subi, joka oli monessa eri kotelossa ja monella eri elementillä.. Vahvistimia oli aluksi hattuhyllyn paikalla, sitten ne siirtyi kattoon takapenkin yläpuolelle.

Sitte konehuoneeseen Turbo, tehokkaampi bensapumppu ja parikertaa vaihdettiin männät.. GTI:n kytkin piti laittaa ku vakio ei pitänyt.. Penkissä kävin 142Hp.. sitte katsastusmiehet vei kilvet.. No kivaa oli 300-sarjan bemuja ja GTI Golffeja piestä ;D
 
oon käynytkin kattomassa coltmanian sivuja :) taitaa tollanen 142 heppanen coltti liikkua ihan kivasti :peukku
 
Liikkuhan se, niin kauan kuin kone kesti.. Mulla oli 1.5l normikone ja siihen laitoin 1400 turbo Coltista imu-ja pakosarjat turboineen.. Eli vehe ei ollut täysin laillinen..
 
mulla on (ainakin vielä) ihan perus 1.3 kaasari, katunokalla. mittarissa on n.322 tuhatta ja kone käy kuin uus vielä :) en tiedä sit onko joku joskus vaihtanu konetta siihen.... mut jos mittaris on oikeet kilsat niin coltissa on sitten aika kestävä kone...... :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom