Commonrail 4D56 ???

mki

Member
Club Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Sijainti
Äänekoski
Onko kenellekkään tullu vastaan aijemmin seuraava teksti: http://yahoo.indiacar.com/xnewdet.asp?id=n12529

Varsinkin viimeisessä kappaleessa oleva teksti, 2.5-liter DI-D Hyper Common Rail Turbo (4D56), capable of 116 PS @ 4000 rpm and 247 Nm @ 2000 rpm

ja siten linkki http://www.sonirodban.com/strada.html#Rider jonka mukaan uudessa thaimaassa valmistetussa L200 GLS mallissa olis 4D56 kone??

kiinostais vaan tuo DiD tekniikan istutus omaan koneeseen, vai onko tuo vaivan väärti??
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

eikös noissa uudemmissa L200 malleissa ole täälläkin joku yli sataheppainen 2.5 kone (koodista ei tietoa)?
Luulisi, että tuohan se silloin olisi.

Ei kai tuossa muuten mitään ongelmia ole, mutta sähköhommelit ovat melko varmasti aika painajainen....
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

Jos projektin tavoitteena on pelkästään lisäteho, niin "hieman" helppommalla taitaa päästä ruuvaamalla turbon painekelloa kireämmälle ja kääntämällä syöttöpumpusta lisää kauraa pollelle. Tuommoinen ~20hv lisää vakioon tulee aika maltillisella ahtopaineen nostolla.
Sen sijaan jos taustalla on pioneerihenkinen kokeilunhalu, niin kerrassaan oiva ja mielenkiintoinen kohdehan tuo olisi :peukku

-Ville
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

Pelkkää pioneerihenkisyyttä meikäläisen päässä...... joskus sitä miettii että eikö vois helpommallakin....ei voi tulee vastaukseks :seina :nykii
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

mki sanoi
Kyllä jos wikipediaan on luottaminen niin 4D56 konekin löytyy..... ja 4M40, herääkin kysymys, minkälaisia laatikoita sportti pajeroista löytyy..... 4D56 -> 4M40 pelkällä kytkinkopan vaihdollako?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Challenger

Ja siihen Did tekniikka nam :peukku

Ööh, minä tyhmä mutta eikös sulla ole ihan paje eikä sport-paje, vai tokko mää oo tunnistanna sun autoos ku oot ohi ajellunna ;D.

Jos meinaat konesvappia niin ruttutukusta (Avk) uuden pajen 4M41 (jatkos 4m40 koneelle) ja ilmeisesti tuohon 4M41:seen käypi(mutu) 4M40:n loota perään. Ois DID-kone ja sillei... vielä kun siihen nysvää SSII vaihteiston ja mopo läks taas lapasesta.....
Tul vaan mieleen....
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

Ööh, minä tyhmä mutta eikös sulla ole ihan paje eikä sport-paje, vai tokko mää oo tunnistanna sun autoos ku oot ohi ajellunna ;D.

Heh, joo kyllä näkymä on ollunna ihan kohillansa..... enivei, sportin 4D56 on kaiketi siis yhteispaine vekotin + sähkö himmelit (?), niin se kävis suoraan tuohon vanhan laatikon eteen (+SS laatikon), jos 4M-sarjaa rupeis kikkailee (toki olis ketjunokka yms), niin vaihdattais koneen laatikon ja jakolaatikon.... no saishan nuita sakemannien rutaamia aika halvalla.

Saateri ku joku ottais huvikseen tuollaisesta vihreestä 4M40 koneisesta pajesta laatikon irti, niin vois mittailla sen kytkinkopan- laatikon pulttijaon+ kytkin akselin ::) ;)
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

Jos jotakin sattuu kiinnostamaan laillisuuspuoli, niin tuo 4M41 on iskutilavuudelta liian suuri 2,5:n tilalle. Voimaakin siinä on tuplasti enemmän, mutta sitähän pystyy kyllä säätelemään.
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

mut eikö tuossa käy vertailukoneeks 6G72 tai 6G74??? kait niissä vähän enempi on potkua kun 4D56:ssa?
 
Vs: Commonrail 4D56 ???

mki sanoi
mut eikö tuossa käy vertailukoneeks 6G72 tai 6G74??? kait niissä vähän enempi on potkua kun 4D56:ssa?
Olet oikeassa. Paatunut tiisselimies ei edes muista, että pensiini moottoreita on olemassa ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom