Hei, elikkäs muija oli stealthin kanssa liikenteessä -> auto sammui kesken ajon (1 vaihteella hitaassa vauhdissa kuulemma) ei lähtenyt enää käyntiin, soitti minut paikalle ja hetken yrityksen jälkeen sain auton käyntiin CEL valo jäi palamaan ja scannerilla siitä sitten koodit niin antoi 22 ja 23. Auto toimii ihan normaalisti nyt ja lähtee normaalisti käyntiin.
kattelin tästä nopeella googletuksella että Crank angle sensoriin viittaavat molemmat ja kehotetaan tarkistamaan sen piuhat ja jos piuhat ok nin sensori vaihtoon.
kysymys kuuluukin nyt että jos tuo anturi olisi rikki niin lähtisikö ollenkaan käyntiin? eli nyt kun siis toimii niin onko vika tod.näk. piuhoissa ja kuinkas pahassa paikassa tämä sijaitsee?
kattelin tästä nopeella googletuksella että Crank angle sensoriin viittaavat molemmat ja kehotetaan tarkistamaan sen piuhat ja jos piuhat ok nin sensori vaihtoon.
kysymys kuuluukin nyt että jos tuo anturi olisi rikki niin lähtisikö ollenkaan käyntiin? eli nyt kun siis toimii niin onko vika tod.näk. piuhoissa ja kuinkas pahassa paikassa tämä sijaitsee?