E-10 Soveltuvuus taulukko.

Puusilmä

No logo.
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/192321.shtml

http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/E10_bensiinin_soveltuvuus_henkiloautoihin_10_09_2010.pdf
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

kauhee paniikki ihmisillä ku lukee noita aamulehden jutun kommentteja. Voi kun ihmiset tajuaisivat, että 98:n käyttö ei ole 95:n käyttöä kalliimpaa ja tuota E-10:ä ei tarvi kenenkään ostaa. Aika halvalla joutuvat sitä myymään, että kannattaa tuommosta moskaa tankkiin kaataa.

Toki ei luonnosuojelussa ole mitään pahaa, mutta Suomen tyyli toteuttaa se on mielestäni vähän kyseenalainen ja sen nimissä tehdään vähän kyseenalaisia ratkaisuja..
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

Mitsubishi
E10 soveltuu kaikkiin vuoden 1999 jälkeen valmistettuihin bensiinikäyttöisiin Mitsubishi-malleihin lukuun ottamatta Pajero- ja Carisma GDI-malleja. Niitä ei enää valmisteta.
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

Mitsu sanoi
Mitsubishi
E10 soveltuu kaikkiin vuoden 1999 jälkeen valmistettuihin bensiinikäyttöisiin Mitsubishi-malleihin lukuun ottamatta Pajero- ja Carisma GDI-malleja. Niitä ei enää valmisteta.
Liekköpä tuo sopii mihinkään GDI koneisiin. Tuskinpa tuo Suomeen tuoduista kolmas GDI konemalli eli 2,4 GDI noista 1,8 ja 3,4:sta poikkeaisi niin paljoa, että yhtä-äkkiä siihen kävisi.
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

Eikös tuo E10 ole vähän niinkuin 95?

Itse tähtään tuohon E85.. :) Suuttimet tilattu ja bensapumppu vaihdettu! :D
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

cubeqtio sanoi
Eikös tuo E10 ole vähän niinkuin 95?

Itse tähtään tuohon E85.. :) Suuttimet tilattu ja bensapumppu vaihdettu! :D

niin tuohan on tosiaan mielenkiintoinen homma, tarviiko jotain tiivisteitä vaihtaa koneeseen?
minkä verran isommat suuttimet tuo e85 vaatii 30% ?
 
Vs: E-10 Soveltuvuus taulukko.

mitsumikko sanoi
niin tuohan on tosiaan mielenkiintoinen homma, tarviiko jotain tiivisteitä vaihtaa koneeseen?
minkä verran isommat suuttimet tuo e85 vaatii 30% ?
:eek:fftopic

Jenkkien EvoM -foorumilla seurannut melkeen parisen vuotta heidän projekteja.

Seuraavalla reseptillä omaan Evo VI:
- Bosch EV14 1000cc suuttimet
- Walbro tankkiin
- Suuttimien O-renkaat sellaisiksi mikä kestää alkoholia
- Tarkistaa bensalinjat että kumiletkut kestää alkoholia

Jenkkimiehet ei ainakaan ole vaihtaneet mitään tiivisteitä koneeseen muuten. Vakiosuuttimet tossa mun evossa on ne 560cc. Suurinhan kulutuksen nousuun johtaa se, että tehoja ottaessa seoksen pitää olla todella rikas (jos katsoo bensalambdalla) niin jotain 7.2 afr jos muistan oikein.. Ellei rikkaampi. :D Perus kruisissa ei pitäis olla mitään suurempia eroja kulutukseen. Seosta voi kuulemma ajaa aika laihalla koska E85 tuottaa vähemmän lämpöä.

Korjatkaa joku jos oon väärässä..

:eek:fftopic
 
Takaisin
Ylös Bottom