Olen omasta E15 korisesta turbo Galantista sijoittanut akun peräkonttiin ja akun kohdalla on v.p. suodatin.
Siinä oli aikamoinen työ mutta Akun paikalla on HUOMATTAVASTI viileämpää. ;D ;D ;D
Suosittelen, on vaivansa arvoista. Kunhan huolehtii akun hyvän koteloinnin (hengittävä) ja kiinnitykset. Ja riittävän tuhti kaapeli tietysti! Miinus suoraan vain peräkontin "lattiasta".
Turbolle menevä putki pitää tietysti modifioida, mutta se ei ongelma ole.
Yks tyyppi teki turbolle menevän imuilmaputken evo Lanceriinsa muovisesta viemäri putkesta!! Sopivia kappaleita liitellen ja erittäin toimiva!!
8) Korjasin otsikon. Ja tiedoksi, että omia viestejään voi muokata jälkeenpäin. T: V.Taavila 8)
Siinä oli aikamoinen työ mutta Akun paikalla on HUOMATTAVASTI viileämpää. ;D ;D ;D
Suosittelen, on vaivansa arvoista. Kunhan huolehtii akun hyvän koteloinnin (hengittävä) ja kiinnitykset. Ja riittävän tuhti kaapeli tietysti! Miinus suoraan vain peräkontin "lattiasta".
Turbolle menevä putki pitää tietysti modifioida, mutta se ei ongelma ole.
Yks tyyppi teki turbolle menevän imuilmaputken evo Lanceriinsa muovisesta viemäri putkesta!! Sopivia kappaleita liitellen ja erittäin toimiva!!
8) Korjasin otsikon. Ja tiedoksi, että omia viestejään voi muokata jälkeenpäin. T: V.Taavila 8)