Yritin haulla löytää dedikoitunutta topiccia tuloksetta joten tein uuden (vaikkei auto eikä vika uusi olekkaan);
Kaikkihan tuntee tän perus tyyppivian eli esimerkiksi tuulilasin huolimattoman vaihdon takia tai muista tuntemattomista syistä johtuen alkaa kukka puskemaan ikkunan pielestä, listan alta. Itsellä on vastaava ongelma Galantissa ja haluaisin entisöidä auton ulkoasun omien speksien mukaiseksi (joku ehkä saattaa tietää mitä mä tarkoitan ;D ), auto sen kuitenkin ansaitsee.
Mutta ennenkun lähden räveltämään ja kokeilemaan, ja vielä että joku muukin saisi siitä tiedon niin:
Miten tuulilasia reunustavat listat lähtee varmasti ehjänä irti? Jos jollain on esim. kuvaa klipseistä tai missä kohdin ne on, miten ne vapautetaan jne. niin olisin äärimmäisen kiitollinen.
Tarkoitus siis irrottaa omasta ja mahd. lasia irroittamatta puhaltaa/hapottaa ruosteet pois. Jos ei onnistu lasia irroittamatta niin saa tarjota ehjää OEM lasia (joo siis saan varmaan tuonkin ehjänä irti, muttakun se ei varsinaisesti ole ehjä). Siis tiedän että uuden lasin saisin, mutta haluaisin alkuperäisen ja jopa mahd. hieman patinoituneen. Mulla on keinot tehdä tosi naarmusestakin käytännön virheetön/nätisti patinoitunut.
Kaikkihan tuntee tän perus tyyppivian eli esimerkiksi tuulilasin huolimattoman vaihdon takia tai muista tuntemattomista syistä johtuen alkaa kukka puskemaan ikkunan pielestä, listan alta. Itsellä on vastaava ongelma Galantissa ja haluaisin entisöidä auton ulkoasun omien speksien mukaiseksi (joku ehkä saattaa tietää mitä mä tarkoitan ;D ), auto sen kuitenkin ansaitsee.
Mutta ennenkun lähden räveltämään ja kokeilemaan, ja vielä että joku muukin saisi siitä tiedon niin:
Miten tuulilasia reunustavat listat lähtee varmasti ehjänä irti? Jos jollain on esim. kuvaa klipseistä tai missä kohdin ne on, miten ne vapautetaan jne. niin olisin äärimmäisen kiitollinen.
Tarkoitus siis irrottaa omasta ja mahd. lasia irroittamatta puhaltaa/hapottaa ruosteet pois. Jos ei onnistu lasia irroittamatta niin saa tarjota ehjää OEM lasia (joo siis saan varmaan tuonkin ehjänä irti, muttakun se ei varsinaisesti ole ehjä). Siis tiedän että uuden lasin saisin, mutta haluaisin alkuperäisen ja jopa mahd. hieman patinoituneen. Mulla on keinot tehdä tosi naarmusestakin käytännön virheetön/nätisti patinoitunut.