ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

willeee

New Member
Liittynyt
6 Lokakuu 2010
juu elikkä galant vm97 v6 koneella oleva olis. sillai pääs käymää että kun ajelin motarilla vakionopeuden säädin päällä tasasta 140km/h sitte ihan yhtäkkiä oli ku vapaalle ois pistäny loppu veto ja sitten tienposkessa kaasutteli ni sellane mitese kuvailis sellasta surinaa kuulu enemmän aina mitä enempi jenkaa anto eikä laatikossa mikää pelitä muutaku P vaihe. pysyy sentäs paikaallaan:D osaakohan kukaa neuvoo mitä pääs tapahtumaan?
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Ettei olis turbiinin boorit mennyt tästäkin yksilöstä, sitä syyttäisin ekana!
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Turbiiniltahan tuo kuulostaa. Omat kokemukset:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17465.msg270046#msg270046

Oman huoltohinta oli 1 570 € ja samalla kannattaa vaihtaa stefa kun kerran laatikkoa käyttää irti.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17456.msg273281#msg273281
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Skydiver sanoi
Turbiiniltahan tuo kuulostaa. Omat kokemukset:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17465.msg270046#msg270046

Oman huoltohinta oli 1 570 € ja samalla kannattaa vaihtaa stefa kun kerran laatikkoa käyttää irti.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17456.msg273281#msg273281



ai paska osaakko sanoo et jos ottas ite laatikon irti ja veis korjattavaks nii pääsiskö yhtää halvemmalla vai onko siihen tiedossa kalliiden osien vaihtoa?
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Vaihtoturbiinin hinta oli tuolloin Powermaticilla ~500 €, joten jos saat otettua laatikon itse irti, niin kyllä siinä rahaa säästää. Silloin ainakin heiltä sai pelkkää turbiiniakin ja se ei ole mikään mahdoton vaihdettava sitten kun vaan laatikon saa irti. Itsellä ei vain ollut tähän mahdollisuutta, joten vein auton täyshoitoon ja maksoin itseni siitä kipeäksi... :p
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

willeee sanoi
ai p*ska osaakko sanoo et jos ottas ite laatikon irti ja veis korjattavaks nii pääsiskö yhtää halvemmalla vai onko siihen tiedossa kalliiden osien vaihtoa?





http://en.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=22446512 tuollaisen tai vastaavan hankinta on tietysti tyyppivian tuntien hieman riskialtista,mutta voi hyvinkin kestää vaikka kuinka pitkään... hinta ainakin laittaisi omalla kohdalla miettimään...vielä kun itse vaihtaa...
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Skydiver sanoi
Vaihtoturbiinin hinta oli tuolloin Powermaticilla ~500 €, joten jos saat otettua laatikon itse irti, niin kyllä siinä rahaa säästää. Silloin ainakin heiltä sai pelkkää turbiiniakin ja se ei ole mikään mahdoton vaihdettava sitten kun vaan laatikon saa irti. Itsellä ei vain ollut tähän mahdollisuutta, joten vein auton täyshoitoon ja maksoin itseni siitä kipeäksi... :p



no josse se n.500 maksaa ni ei se sitte paha ole sais senki kattilan taas liikkumaa:D
 
Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

Mulla kävi oman ea galantin kans melko samalla tavalla. Momentin muuntimesta boorit loppu kesken. Uus akseli makso noin 1500€ ja siihen työt+hinaus pajalle. Tais jotain 2200€ tulla loppujen lopuks.
 
Takaisin
Ylös Bottom