Dom
Eclipse GST 99
- Liittynyt
- 7 Heinäkuu 2007
HUOM! Alkuperäistä otsikkoa muokattu
Eclipse 2g gst alkoi pitää kierrosten mukana nousevaa resonoivaa sirinää.
Normaalissa kaupunkiajossa ääni voimistui hiljaisesta kovemmaksi muutaman kilometrin aikana. Vaihteisto kuitenkin toimi täysin normaalisti. Vikaa etsiessä pukeilla paikansin äänen automaattilaatikkoon (F4A33). Testiajolla 200 metrin jälkeen auto alkoi epäröidä kevyessä kiihdytyksessä ja lopulta veto katosi kokonaan pyöriltä. Työntämällä auto takaisin pihaa kohti ja pahimman mäen pääsin 2 ja L vaihteilla tuurilla ylös.
Pihassa testatessa veto on pyörillä täysin satunnaisesti ja mikä tahansa vaihde päällä autoa pystyy vetämään/työntämään vapaasti, paitsi silloin kun veto hetkellisesti palaa pyörille. Pienen hetken voi toimia täysin normaalisti kunnes veto häviää taas. Nesteet on vaihdettu 15tkm sitten ja ovat edelleen uuden näköiset, pinta OK.
Eikös oireet nyt viittaa turbiinin/momentinmuuntimen porsimiseen? :
Kuten Skydiverilla, http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17465.msg270046#msg270046, mitään vikavaloja ei syttynyt.
Tässäkin http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=48162.0 mennyt vähän vastaavasti, mutta mun tapauksesta poiketen vaihteisto ei pelaa ollenkaan.
Eclipse 2g gst alkoi pitää kierrosten mukana nousevaa resonoivaa sirinää.
Normaalissa kaupunkiajossa ääni voimistui hiljaisesta kovemmaksi muutaman kilometrin aikana. Vaihteisto kuitenkin toimi täysin normaalisti. Vikaa etsiessä pukeilla paikansin äänen automaattilaatikkoon (F4A33). Testiajolla 200 metrin jälkeen auto alkoi epäröidä kevyessä kiihdytyksessä ja lopulta veto katosi kokonaan pyöriltä. Työntämällä auto takaisin pihaa kohti ja pahimman mäen pääsin 2 ja L vaihteilla tuurilla ylös.
Pihassa testatessa veto on pyörillä täysin satunnaisesti ja mikä tahansa vaihde päällä autoa pystyy vetämään/työntämään vapaasti, paitsi silloin kun veto hetkellisesti palaa pyörille. Pienen hetken voi toimia täysin normaalisti kunnes veto häviää taas. Nesteet on vaihdettu 15tkm sitten ja ovat edelleen uuden näköiset, pinta OK.
Eikös oireet nyt viittaa turbiinin/momentinmuuntimen porsimiseen? :
Kuten Skydiverilla, http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17465.msg270046#msg270046, mitään vikavaloja ei syttynyt.
Tässäkin http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=48162.0 mennyt vähän vastaavasti, mutta mun tapauksesta poiketen vaihteisto ei pelaa ollenkaan.