eclipse-92 sähkölasit

M

mitzu

Guest
tossa mun autossa ei toimi kuskin puolella lasin lasku ylös kyllä yrittää(lasi on kiinni) eli moottori olis ehjä.ilmeisesti katkasijassa vika tai johdoissa.onko kukaan purkanut niin tietäisi mitä purkaa että pääsee katkaisimeen käsiksi???
 
mitzu sanoi
tossa mun autossa ei toimi kuskin puolella lasin lasku ylös kyllä yrittää(lasi on kiinni) eli moottori olis ehjä.ilmeisesti katkasijassa vika tai johdoissa.onko kukaan purkanut niin tietäisi mitä purkaa että pääsee katkaisimeen käsiksi???

Ettei vain olis jäätynyt lasi kiinni?
 
Weitec sanoi
mitzu sanoi
tossa mun autossa ei toimi kuskin puolella lasin lasku ylös kyllä yrittää(lasi on kiinni) eli moottori olis ehjä.ilmeisesti katkasijassa vika tai johdoissa.onko kukaan purkanut niin tietäisi mitä purkaa että pääsee katkaisimeen käsiksi???

Ettei vain olis jäätynyt lasi kiinni?
siellä on lämpöasteita ulkona ???
 
mitzu sanoi
Weitec sanoi
mitzu sanoi
tossa mun autossa ei toimi kuskin puolella lasin lasku ylös kyllä yrittää(lasi on kiinni) eli moottori olis ehjä.ilmeisesti katkasijassa vika tai johdoissa.onko kukaan purkanut niin tietäisi mitä purkaa että pääsee katkaisimeen käsiksi???

Ettei vain olis jäätynyt lasi kiinni?
siellä on lämpöasteita ulkona ???

Siellä etelässä on helppoa :mad:
 
purin katkasian ja sieltä on sellanen muoviosa mennyt poikki eli katkasias on muovinen tikku jonka pitäs osua sellaseen muovitoppariin tjn joka liikuttaa kontaktipintoja ja se on poikki eli muusina.kuskin lasi toimii ylöspäin vaan ei alas...4h koitin ja ytitin kaikkia virityksiä mikään ei onnistunut :mad:tollasta muovijutskaa mistään saa täytyy vielä yrittää jotain....
 
Takaisin
Ylös Bottom